فروش نیم میلیارد دلاری برای دزدان دریایی کارائیب+عکس



فیلم سینمایی "دزدان دریایی کارائیب (مرد مرده سخن نمی‌گوید" تاکنون توانسته به فروش جهانی 510 میلیون دلار دست پیدا کند. این در باکس آفیس هالیوود رتبه دوم را بعد از زن شگفت‌انگیز در اختیار دارد.

 به گزارش میزان، فیلم سینمایی "دزدان دریایی کارائیب (مرد مرده سخن نمی‌گوید" تاکنون توانسته به فروش جهانی 510 میلیون دلار دست پیدا کند. این در باکس آفیس هالیوود رتبه دوم را بعد از زن شگفت‌انگیز در اختیار دارد.

 

این فیلم در روز افتتاحیه خود توانست با فروشی معادل 5.5 میلیون دلار بالاتر از فیلم "گارد ساحلی "در رتبه نخست قرار بگیرد.

   اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی, دزدان دریایی کارائیب

 

دزدان دریایی کارائیب همچنین توانست نسبت به نسخه قبلی این فیلم در سال سال 2011 که 4.4 میلیون دلار فروخته بود افتتاحیه موفق‌آمیزتری را تجربه کند.

 

این فیلم ادامه‌ای بر فرانچایز یا سری فیلم‌های موفق دزدان دریایی کارئیب بوده و علاوه بر جانی دپ، بازیگر مطرح دیگری همچون "خاویر باردم" در آن نقش آفرینی می‌کند.

   اخبارفرهنگی,خبرهای  فرهنگی, دزدان دریایی کارائیب

 

کاپیتان سالازر که دشمن قدیمی جک اسپارو می باشد، موفق می شود از مثلث برمودا خارج شده و به قتل عام دزدان دریایی اقدام نماید. اما زمانی که جک اسپارو تصمیم به مقابله با او می گیرد.

 

جانی دپ، خاویر باردم، اورلاندو بلوم، استیفن گراهام، برنتون توایتس و جفری راش از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند

.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------