آخرین اخبار فرهنگی - هنری

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نقش متفاوت لیلا حاتمی در یک فیلم آمریکایی

با آماده نشدن فیلم «مسیر باد» ساخته کارگردان آمریکایی «ترنس مالیک» برای نمایش در جشنواره کن، پیش بینی می‌شود که نخستین نمایش…

همه به جز داوران جشنواره فجر رگ خواب را دوست داشتند/با فیلمی متفاوت به جشنواره فجر امسال می‌آیم



بازیگر فیلم آشوب گفت: در جشنواره فیلم فجر همه مخاطبان به جز داوران رگ خواب را دوست داشتند. من هر روز پیام‌های بسیار خوشنود کننده‌ای را بابت بازی در این فیلم دریافت می‌کنم و این نشان می‌دهد که این فیلم در اکران شانس بالایی برای موفقیت دارد. 

کوروش تهامی بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌و‌گو با میزان، در خصوص درصد موفقیت فیلم "رگ خواب" در اکران گفت: من فکر می‌کنم مخاطبین با "رگ خواب" ارتباط خوبی برقرار خواهند کرد. این فیلم برعکس آشوب این شانس را داشت که در جشنواره فجر معرفی شود. مخاطبین زیادی به تماشای رگ خواب نشستند و اکثریت قریب به اتفاق آنها فیلم را دوست داشتند و فیلم با نقد خوب منتقدین و خبرنگاران روبرو شد.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,تهامی

وی در همین راستا ادامه داد: در جشنواره فیلم فجر همه مخاطبان به جز داوران رگ خواب را دوست داشتند. من هر روز پیام‌های بسیار خوشنود کننده‌ای را بابت بازی در این فیلم دریافت می‌کنم و این نشان می‌دهد که این فیلم در اکران شانس بالایی برای موفقیت دارد.

 

بازیگر فیلم زیر تیغ فیلم رگ خواب را عاشقانه‌ای منحصر به فرد دانست و تصریح کرد: این فیلم از همه لحاظ درست ساخته شده و از همان قدم ابتدایی فیلمنامه این قضیه را به من ثابت کرد. رفته رفته با کارگردانی دقیق و حرفه‌ای نعمت‌الله آشنا شدم و به نظرم وی بی‌نهایت به کاری که انجام می‌دهد مسلط است. فیلمبرداری، موسیقی و بازی‌های این فیلم اتفاق بکری در سینما بوده و همه فاکتورها در کنار هم از رگ خواب فیلمی موفق ساخته‌اند.

  اخبارفرهنگی ,خبرهای فرهنگی,تهامی

تهامی درباره سایر فعالیت‌های خود در سال 96 خاطرنشان کرد: دو پیشنهاد متفاوت از سینما و تلویزیون به دستم رسیده که اگر بتوانم زمان‌بندی را رعایت کنم دوست دارم تا در هر دو به ایفای نقش بپردازم. یکی سریالی است که برای تلویزیون آماده می‌شود و دیگری فیلمی در راه جشنواره فیلم فجر است.

 

گفتنی است که  فیلم "رگ خواب" از "حمید نعمت‌الله" بعد از تعطیلات شب های قدر در گروه استقلال اکران خواهد شد. لیلا حاتمی، کوروش تهامی، الهام کردا، لیلا موسوی، حمیدرضا آذرنگ، خسرو بامداد و بامداد نعمت الله در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------