"آتش بس" مي دهيم، "خواب‌زده‌ها" بيدار شوند



اخبار,اخبار فرهنگی ,فيلم آتش‌بس

اخبارفرهنگی - "آتش بس" مي دهيم، "خواب‌زده‌ها" بيدار شوند

فيلم "آتش‌بس2" و "خواب‌زده‌ها" براي اکران دوم عید فطر در نظر گرفته شده اند.

غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش در گفت‌و‌گوي اختصاصي با خبرنگار سينما خبر عنوان کرد: قرارداد فیلم "آتش‌بس 2 " ساخته ي تهمینه میلانی و "خواب‌زده‌ها" کاري از فریدون جیرانی و  ويژه ي اکران دوم عید فطر ثبت شد.

وي افزود: فيلم "آتش‌بس 2" بعد از فیلم "آذر،شهدخت، پرویز و دیگران" در گروه سینمایی "فرهنگ" و فيلم "خواب‌زده‌ها" بعد از "کلاشینکف" در گروه سینمایی "آفریقا" اکران خواهند شد.

اين مسئول گفت: اکران فيلم "آذر،شهدخت، پرویز و دیگران" در سینما فرهنگ،‌ فيلم "امروز" ساخته ي رضا میرکریمی در استقلال، فيلم "کلاشینکف" سعید سهیلی در سينما آفريقا  و همچنين فیلم‌ "فرشته‌ها با هم می‌آیند" در سینما آزادی از چهارشنبه اول مرداد آغاز می‌شود.

خلاصه داستان فیلم "خواب‌زده‌ها": "مادر فیروز به خواب همه‌ دوستان، آشنایان و کارمندان او می‌رود و از همین طریق هشدار می‌دهد که فقط بیست و چهار ساعت بیشتر فرصت ندارد تا رضایت نازگل مشرقی دختر خدمتکارش را به دست آورد و در غیر این صورت خواهد مرد.»

همچنين؛ در این فیلم نيز  بازيگراني همچون "اکبر عبدی، فرهاد اصلانی، شقایق فراهانی، صابر ابر، ساره بیات و ....." به هنرنمايي می‌پردازند.

 

فیلم "آتش‌بس 2" کاري از تهمينه ميلاني با هنرنمايي "آتیلا پسیانی، ميترا حجار، بهرام رادان، گوهر خیراندیش، مهرانه مهین‌ترابی، دانیال عبادی، پژمان جمشیدی، فلور نظری و ... درباره‌ی "یک زوج جوان و تحصیلکرده است که عازم سفری به خارج از کشور هستند، پس از سال‌ها مشاور خانواده‌ی خود را به‌طور اتفاقی در فرودگاه ملاقات می‌کنند و ....."
اخبارفرهنگی - سینما خبر

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------