رونمایی از "پژواک سکوت" پوریا رحیمیان, فرزند کتایون ریاحی + تصویر



اخبار ,اخبار فرهنگی , کتایون ریاحی

اخبار فرهنگی - رونمایی از "پژواک سکوت" پوریا رحیمیان, فرزند کتایون ریاحی + تصویر

پوریا رحیمیان خالق آلبوم "پژواک سکوت" و فرزند کتایون ریاحی متولد 1362 است. او از 11 سالگی آموزش موسیقی و نوازندگی گیتار را شروع کرد و به پیشنهاد استاد چکنواریان و کمک های مادرش برای تحصیل عازم کشور ارمنستان شد.

در مراسم رونمایی از آلبومی که به همت مرکز موسیقی بتهوون و بنیاد نیکوکاری کمک برگزار شد، پوریا رحیمیان آهنگساز آلبوم «پژواک سکوت» از حضار تشکر کرد و آلبوم موسیقی خود را به آنها هدیه داد.

 

اخبار ,اخبار فرهنگی , کتایون ریاحی

 

رحیمیان فرزند کتایون ریاحی متولد 1362 است. او از 11 سالگی آموزش موسیقی و نوازندگی گیتار را شروع کرد و به پیشنهاد استاد چکنواریان و کمک های مادرش برای تحصیل عازم کشور ارمنستان شد و دوره های آهنگسازی و رهبری ارکستر را در کنسرواتوار کمیتاس در ایروان ارمنستان و دانشگاه برونل در لندن گذرانده و همچنین دوره آهنگسازی فیلم را در دانشگاه کینگستون لندن سپری کرده است.


او همچنین به مدت 4 سال در کالج آکسبریج و مدرسه ویژه چانتری در لندن موسیقی تدریس می کرد و هم اکنون در دانشگاه تهران در پردیس بین المللی کیش به آموزش موسیقی و آهنگسازی مشغول است.

 

رحیمیان در جشنواره موسیقی فجر در سال 91 با قطعه پژواک سکوت موفق به دریافت لوح افتخار و تقدیر شد.

آلبوم «پژواک سکوت» از 8 قطعه به نام های ندای درون (2 قطعه)، در جستجوی نور، پاسخی در ژرفا (3 قطعه)، فرزندان مهر، پژواک سکوت تشکیل شده است.در این آلبوم بیش از 20 نوازنده پوریا رحیمیان را همراهی کرده اند و احمد غلامی طراحی بخش گرافیک و پیام ایرائی عکاسی آلبوم را برعهده داشته است.

آلبوم«پژواک سکوت» توسط بنیاد نیکوکاری کمک (کیش مهر کتایون) و مرکز موسیقی بتهووون عرضه شده است و عواید حاصل از فروش آلبوم برای کمک به کودکان و نیازمندان در اختیار بنیاد نیکوکاری کمک قرار می گیرد.
اخبار فرهنگی - خبرآنلاین

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------