رونمایی از مجموعه تلویزیونی دردسرهای عظیم + عکس



فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

اخبار فرهنگی - رونمایی از مجموعه تلویزیونی دردسرهای عظیم + عکس

مراسم رونمایی از سریال در حال تولید "دردسرهای عظیم" با حضور مدیر شبكه سه سیما و عوامل تولید این مجموعه تلویزیونی برگزار شد

در این نشست ایازی قائم مقام وزیر بهداشت ،منتظر المهدی معاونت اجتماعی نیروی انتظامی ، بذر پاش نماینده مجلس شورای اسلامی و حسین لطیفی كارگردان سینما میهمانان ویژه این مراسم بودند . سكانس‌هایی از آخرین محصول گروه فیلم وسریال شبكه سه برای هنرمندان ، میهمانان ویژه و جمعی از خبرنگاران و اهالی رسانه به نمایش درآمد.

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

مهدی هاشمی، جواد عزتی، شهین تسلیمی، مهران رجبی، پرستو گلستانی، زهره فكور صبور، مریم سعادت، الناز حبیبی، اشكان اشتیاق، بهشاد شریفیان، محمد مطلبی بازیگران و ایرج محمدی و مهران مهام تهیه كنندگان، برزو نیك نژاد كارگردان و سعید جلالی و علیرضا كاظمی پور نویسندگان "دردسرهای عظیم" نیز در این مراسم حضور داشتند.

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

در این مراسم ایرج محمدی از تهیه كنندگان سریال  به ویژگی‌های  سریال دردسرهای عظیم  اشاره كرد و گفت: در این مجموعه از بهترین بازیگران كشور با سابقه ای پربار استفاده كردیم. اگر بخواهیم نگاه عمیقی به مقوله هنر داشته باشیم، باید هم این طور باشد و كیفیت را مد نظر قرار دهیم.


خبرنگاری یعنی تعهد تا پای جان
مجید زین العابدین مدیر شبكه سه سیما در این مراسم، انتخاب روز خبرنگار را فرصتی مغتنم و خوش سلیقه ای دست اندركاران پروژه برای برگزاری مراسم رونمایی دانست و گفت: خبرنگاری حرفه شریفی است كه با تعهد تا پای جان معنا می شود. تلاش ها و نام محمود صارمی باعث شد تا تكریم خبرنگاران دست كم سالی یكبار انجام شود. این حرفه از یك سو با مشقت و از سوی دیگر با شرافت همراه است .


وی افزود: معمولا رسم است مراسم قدردانی و تشكر از سازندگان و بازیگران سریال بعد از اتمام پخش آن برگزار می شود و برگزاری این نشست قبل از شروع پخش "دردسرهای عظیم" در نوع خود خرق عادت و ایده ای جدید بود تا نمایندگان افكار عمومی قبل از پخش سریال، گوشه‌هایی از آن را ببینند و قضاوت كنند.

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

مدیر پروژه برنامه‌ها و آثار نمایشی تابستان و رمضان معاونت سیما ادامه داد: پیش از شروع ماه مبارك كه تقریبا با شروع فصل تابستان هم همزمان شد، وعده دادیم كه در مجموعه های شبكه‌های سیما هم در ماه رمضان و هم در تابستان مجموعه های نمایشی و برنامه‌های جذابی در قاب تلویزیون شاهد خواهیم بود و دردسرهای عظیم یكی از همین آثار است. دردسرهای عظیم سریالی است كه هم از نظر مسائل اعتقادی و نگاه به آخرت، مفاهیم ارزشمندی را در بر می گیرد هم به لحاظ ویژگی های تصویری جذاب و دیدنی است.


سریالی كه یك سر و گردن بالاتر است
مهدی هاشمی بازیگر نقش مهندس فرهان نیز بیان داشت: این سومین تجربه همكاری من با آقای مهام و محمدی بعد از سریال‌های "كارآگاهان" و "طلسم شدگان" است كه به جرات می توان آن را یك سر و گردن بالاتر از دو اثر قبلی دانست. اگرچه من تاكنون یك پلان تدوین شده از مجموعه را ندیده ام اما همكارانم می گویند در تدوین نتیجه خوبی را شاهد هستیم.

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

وی درباره تجربه همكاری با این سریال افزود: بازیگر می تواند از ابتدا بفهمد اثری كه در آن حضور دارد از چه ویژگی هایی برخوردار است. من با برزو نیك نژاد 15 سال قبل همكاری كرده بودم و آن زمان هیچ وقت تصور نمی كردم كه او این همه مهارت در چینش جزئیات داشته باشد. از طرفی اخلاقیات و حرفه ای بودن وی ویژگی اصلی و ممتاز اوست.


این بازیگر ضمن تبریك روز خبرنگار این حرفه را سخت ترین شغل دنیا دانست و ادامه داد: خبرنگار یعنی بیان حقیقت. من زمانی دوست داشتم وارد این حرفه شوم اما بعد احساس كردم كه جرات و جسارت آن را ندارم. البته شغل ما هم به نوعی خبرنگاری است. بازیگر مانند بقیه مردم در لحظه و اكنون حضور ندارد. بلكه همواره به بازسازی و دوباره سازی یك حادثه می پردازد و سختی كار او در میزان واقع گرایانه روایت كردن تعریف می شود.

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

مهران مهام نیز با اشاره به ادامه روند تصویربرداری این سریال گفت: سریال ما به اصطلاح هنوز نفس می كشد و مراحل تصویربرداری آن ادامه دارد. پیش از ماه رمضان بحث هایی بر سر پخش ماه رمضانی كار مطرح شد اما آقای زین العابدین از ما خواستند كه با آرامش به كارمان ادامه دهیم و بیشتر به كیفیت سریال بیاندیشیم تا كار جذابی روانه آنتن شود،مهام افزود هنرمندان تلویزیون سربازان فرهنگی این آب و خاك هستند.


سریال سازی سخت تر از فیلمسازی است
برزو نیك نژاد كه اولین تجربه سریال سازی خود را پشت سر می گذارد نیز بیان داشت: من ساده ترین كار ممكن را در این سریال انجام دادم. زیرا با گروهی حرفه ای همكاری می كردم كه نمی گذاشتند دچار خطا شوم. من 19 سال پیش به عنوان دستیار دوم با مهدی هاشمی همكار بودم. افتخار داشتم كه ایشان به عنوان بازیگر در دردسرهای عظیم ما را همراهی كردند و من هم سعی كردم هرچه یاد گرفته ام رو كنم.

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

نویسنده سریال "دودكش" و "روزهای بد در" افزود: سریال سازی سخت تر از فیلمسازی است. در سینما فیلم می سازی،هركس بخواهد كارت را می بیند و هركس نخواهد می تواند نبیند اما در تلویزیون 75 میلیون نفر جمعیت و 150 میلیون چشم كارت را رصد و دنبال می كنند و كوچكترین اشتباه تو نزد مخاطبان فهیم ایرانی آشكار می شود.


در پایان این مراسم بخش های از سریال "دردسرهای عظیم" نمایش داده شد و از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر به عمل آمد. همچنین مدیر شبكه سه سیما در پایان با برگزاری نشستی صمیمانه به سوالات اهالی رسانه پاسخ داد.

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

فیلم دردسرهای عظیم,اخبار,اخبار فرهنگی

 

 اخبار فرهنگی - سینماخبر،باشگاه خبرنگاران

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------