«سر به راه» حق خود را می‌گیرد+جدیدترین تصاویر



«شاهرخ فروتنیان» جدیدترین بازیگری است که به مجموعه بازیگران سریال «سر به راه» به کارگردانی «سعید سلطانی» پیوسته است.

«ایرج محمدی» تهیه کننده سریال نوروزی شبکه تهران در مورد تغییر شبکه پخش این سریال گفت: به نظرم سریالی که  خوب باشد، حق خود را از آنتن خواهد گرفت و برای ما هم فرقی ندارد چراکه همه آنتن‌ها سراسری هستند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تصاویر سریال سر به راه,درباره سریال سر به راه


وی درباره بازیگران جدید این سریال ادامه داد: دو بازیگر جدید به گروه بازیگران‌مان اضافه شدند. شاهرخ فروتنیان و پروین ملکی از بازیگران جدیدی هستند که به این سریال اضافه شدند، فروتنیان در نقش یک خواستگار و ملکی نیز در نقش مادر ارژنگ امیرفضلی پا به قصه سربه راه می‌گذارد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تصاویر سریال سر به راه,درباره سریال سر به راه


این تهیه کننده افزود: هم اکنون  مشغول ضبط قسمت‌های 11 و 12 در خانه‌ای حوالی ولنجک هستیم و طبق پیش بینی‌هایمان در همان روزهای پایانی تعطیلات نوروز ضبط این پروژه به اتمام می‌رسد.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تصاویر سریال سر به راه,درباره سریال سر به راه

 


سریال «سر به راه» به کارگردانی سعید سلطانی قرار است در ایام نوروز هر شب ساعت 20:15 از شبکه پنج سیما پخش شود. در این سریال بازیگرانی چون:مسعود کرامتى در نقش یحیی،افسانه چهره آزاد در نقش زینت،شهین تسلیمى پروین،شقایق دهقان رعنا،بیژن بنفشه خواه حمید،سیاوش خیرابى شهاب،الناز حبیبى ریحانه،ارژنگ امیرفضلى عظمت،محسن کیایى منصور،امیر رضا میرآقا مصطفی،نوید خداشناس فرزاد،افسانه ناصرى،بیتا خردمند نیلوفر،کریم قربانى مجدی،کیمیا ملّایى رضوان(بازیگر خردسال) به ایفای نقش پرداخته‌اند.

 

اخبار , اخبار فرهنگی,تصاویر سریال سر به راه,درباره سریال سر به راه


سایر عوامل این سریال تلویزیونی عبارتند از: مدیر تصویربرداری:محمد افسری،صدابردار:وحید سلطانی،مدیرتولید:اصلان مرتضایی، دستیار اول کارگردان:عادل سلطانی،طراح صحنه و لباس:قاسم ترکاشوند،طراح گریم:زهره سیه‌پوش،عکاس و روابط عمومی: هلیا رضایی و ...


اخبار فرهنگی - فارس

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------