آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

تحویل به روز خودروهای ثبت نامی "سایپا"



خودروهای ثبت نامی سایپا,شرکت سایپا

تحویل به روز خودروهای ثبت نامی "سایپا"

معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا از انجام به روز تعهدات شرکت سایپا در خصوص خودروهای ثبت نامی خبر داد و گفت: هم اکنون نیز در حال تحویل خودروهای اردیبهشت و خرداد ماه هستیم.

محمدعلی قادری در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: تمامی تعهدات شرکت سایپا در مورد تحویل خودروهای تیانا، تندر90 و خانواده پراید در موعد مقرر در حال انجام است.

وی ادامه داد: تحویل خودروهایی همچون تندر 90 که قیمت جدید آنها مشخص نشده بر اساس نرخ مصوب قبلی انجام می گیرد و پس از تعیین تکلیف در صورت اختلاف قیمت، مابه تفاوت آن به مصرف کننده باز گرداننده می شود.

قادری با اشاره به کاهش تولید خودروی مگان طی ماه گذشته تصریح کرد: هم اکنون تنها مشکل موجود در تحویل ها در خصوص خودرو مگان است که به دلیل برخی مشکلات و محدودیت های موجود، شرکت سایپا در تحویل این خودرو به مشتریان با مشکلاتی مواجه شده است.

وی افزود: امید می رود با تامین مناسب قطعات وارداتی، این مشکلات تا پایان خرداد ماه مرتفع شود.

قادری خاطرنشان کرد: اشخاصی که خودرو مگان ثبت نام کرده اند و حال با افزایش قیمت قصد انصراف دارند بر اساس تعهدات شرکت و قوانین موجود سود خود را دریافت می نمایند./باشگاه خبرنگاران

 

  قیمت انواع خودرو در بازار ایران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------