آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

سالانه ۱۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری در کشور پرداخت می شود/ تلاش برای افزایش این رقم



اخبار,اخبار اقتصادی,علی ربیعی

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی از پرداخت سالانه ۱۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری و تلاش برای افزایش این رقم خبر داد.

به گزارش مهر، علی ربیعی عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان فیروزآباد افزود: ایجاد اشتغال و رفاه عمومی اولویت های دولت است که در این راستا قدم های مثبتی برداشته شده و در بودجه سال آینده نیز به این مهم توجه ویژه شده است.

 

وی یادآور شد: نرخ بیکاری در سال ۹۰ بیش از ۲۱ درصد بود اما امروز با تلاش ها و فعالیت هایی که انجام شده حدود ۱۲ درصد است که البته به طور حتم روند حرکتی و برنامه ریزی برای کاهش بیشتر خواهد بود.

 

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: سالانه بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد تومان مستمری پرداخت می‌شود اما هنوز پرداختی مستمری بگیران مطلوب نیست.

ربیعی تصریح کرد: مردم نیازمند جامعه نباید با گرفتن مبلغ ناچیز از دولت چهار برابر آن را پرداخت کنند و در تلاش هستیم که میزان پرداختی را تا ۳ درصد افزایش دهیم.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه ظرفیت های ایجاد اشتغال در شهرستان فیروزآباد مناسب است، گفت: اگر بتوانیم بین ۵ تا ۶ هزار شغل در شهرستان فیروز آباد ایجاد کنیم می‌توانیم بخش زیادی از معضل بیکاری را حل کنیم  که البته این پتانسیل وجود دارد.

 

وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: گروهی از وزارت خانه برای بررسی این ظرفیت‌ها در شهرستان حاضر خواهند شد تا زمینه  برای سرمایه گذاری داخلی و خارجی را فراهم کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------