قیمت سکه ۵۵۰ هزار تومان کاهش یافت



اخبار,اخبار اقتصادی,سکه

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با اشاره به تخلیه ۳۰۰ هزار تومانی حباب قیمت سکه، آخرین وضعیت بازار طلا و سکه را تشریح کرد و از کاهش ۵۵۰ هزار تومانی قیمت‌ها نسبت به روز گذشته خبر داد.

محمد کشتی‌آرای در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با آخرین وضعیت قیمت سکه و طلا، اظهار کرد: در پایان روز گذشته قیمت سکه به اوج خود رسید و رکوردهای جدیدی را زد تا برای اولین بار شاهد قیمت چهار میلیون و ۶۵۰ هزار تومانی نیز برای هر قطعه سکه باشیم اما امروز با توجه به انتشار برخی اخبار سیاسی و مسائلی که در مورد بازار ثانویه ارز مطرح شد، در حالی که قیمت جهانی نیز تغییر نکرده بود اما از اوایل صبح شاهد افت قیمت‌ها بودیم.

 

وی ادامه داد: تا ظهر امروز قیمت سکه تمام بهار آزادی به سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان کاهش یافت و بازار با واکنش مثبتی روبه‌رو شد و تقاضا برای فروش بالا رفت.

 

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر با بیان اینکه مجددا عصر امروز قیمت‌ها در بازار سکه و طلا رو به افزایش گذاشت، گفت: قیمت سکه در نهایت امروز به چهار میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسید؛ هرچند که نسبت به روز گذشته شاهد کاهش ۵۵۰ هزار تومانی قیمت هر قطعه سکه هستیم.

 

کشتی‌آرای، افزود: قیمت نیم سکه در حال حاضر به ۲ میلیون تومان رسیده است و قیمت ربع سکه نیز معادل یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است. علاوه بر این سکه یک گرمی ۵۰۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار  ۳۰۲ هزار تومان قیمت دارد.

 

وی با بیان اینکه روز گذشته حباب سکه به یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسیده بود، اظهار کرد: در پایان امروز حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان تخلیه شده و به یک میلیون تومان رسیده است و اگر شرایط به همین منوال ادامه یابد و تعداد فروشندگان بیش از خریداران باشد حباب سکه بیش از پیش کاهش خواهد یافت.

 

عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر در مورد بازار سکه و طلا طی روزهای آتی، خاطرنشان کرد: به طور حتم اخبار سیاسی و اقتصادی بر قیمت سکه و طلا اثرگذار خواهد بود و اگر شرایط به همین منوال پیش رود و اخبار مثبتی منتشر شود روند کاهشی ادامه خواهد یافت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------