وزیر صنعت: دولت با گران فروشی و اجحاف در حق مردم مخالف است



اخبار,اخبار اقتصادی,محمد شریعتمداری

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه امروز کشور در شرایط عادی قرار ندارد، گفت: دولت با گران فروشی و اجحاف در حق مردم مخالف است.

به گزارش مهر، محمد شریعتمداری بعدازظهر جمعه در نشست با فعالان تولید و صنعت که در سالن اجتماعات فرمانداری لنگرود برگزار شد، اظهارکرد: ۵۲ هزار واحد تولیدی در کشور در حال تأسیس است.

 

وی با اشاره به افزایش سرمایه درگردش واحدهای تولیدی، افزود: حیات واحدهای تولیدی به وجود سرمایه درگردش بستگی دارد به همین منظور سرمایه در گردش این واحدها افزایش می یابد.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت در ادامه با تأکید براینکه دولت با گران فروشی و همچنین احتکار و اجحاف و فشار بر مردم مخالف است، گفت: متاسفانه کشور امروز از نظر اقتصادی در شرایط عادی نبوده و در این زمان نیازمند حضور، اتحاد و هم افزایی همگان هستیم.

 

وی ضمن هشدار به بانک ها برای در اختیار قرار دادن سرمایه در گردش واحدهای تولیدی، خاطرنشان کرد: در صورت عدم اجرایی شدن این کار از سوی بانک ها وزارت صنعت خود ورود خواهد کرد.

 

شریعتمداری در ادامه با اشاره به لزوم اخذ مالیات، تصریح کرد: کشور باید از طریق دریافت مالیات اداره شود و هر کسی بیشتر مصرف می کند باید بیشتر مالیات پرداخت کند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان تحریم ها علیه نظام مقدس اسلامی را آغاز کرده اند، افزود: این تحریم ها و فشار در برابر توانایی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران نمی تواند کاری بکند.

 

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به تلاش مسئولان برای حل مشکلات موجود و بهبود وضعیت معیشت مردم، گفت: نباید بذر ناامیدی و یاس در جامعه کاشته شود.

 

وی در ادامه به وضعیت واحدهای تولیدی و صنعتی استان گیلان نیز اشاره و از بهره برداری از ۷۰ واحد تولیدی طی پنج ماهه گذشته در این استان خبرداد و گفت: در حال حاضر هزار و ۷۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در حوزه های مختلف در گیلان در حال اجرا است.

 

شریعتمداری همچنین به بازدیدهای خود از واحدهای تولیدی و صنعتی استان طی دیروز و امروز اشاره و تصریح کرد: گزارشات این واحدها دریافت شده و تلاش می شود تا مشکلات برطرف شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------