آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

لوازم خانگی گران خواهد شد؟

محمود سیجانی اظهار داشت: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید…

قیمت جهانی طلا امروز ۱۳۹۷/۰۷/۰۶



اخبار,اخبار اقتصادی,قیمت طلا

در حالی که پس از انتشار آمارهای قوی از اقتصاد آمریکا که موجب تقویت اراده فدرال رزرو مبنی بر ادامه روند افزایش نرخ بهره در سال آینده میلادی شده، ارزش دلار تقویت شده است، قیمت طلا امروز در نزدیکی پایین ترین رقم ۶ هفته گذشته باقی ماند.

به گزارش تسنیم به نقل از رویترز، در حالی که پس از انتشار آمارهای قوی از اقتصاد آمریکا که موجب تقویت اراده فدرال رزرو مبنی بر ادامه روند افزایش نرخ بهره در سال آینده میلادی شده، ارزش دلار تقویت شده است، قیمت طلا امروز اندکی افزایش داشت، اما همچنان در نزدیکی پایین ترین رقم حدود 6 هفته گذشته که در جلسه قبل به ثبت رسیده بود باقی ماند.

 

بر اساس این گزارش، قیمت هر اونس طلا امروز با 0.1 درصد افزایش به 1183 دلار و 58 سنت رسید. روز پنجشنبه، قیمت فلز زرد حدود یک درصد کاهش داشت و به پایین ترین رقم از 17 اوت، یعنی 1181 دلار و 61 سنت رسید.

 

قیمت طلا در این هفته حدود 1.3 درصد افت داشته و در مسیر ثبت چهارمین هفته کاهشی در طی 5 هفته اخیر قرار دارد.

 

قیمت طلای آمریکا امروز در رقم 1187 دلار و 30 سنت تغییر خاصی را شاهد نبود

 

ارزش دلار امریکا امروز در برابر سایر ارزهای معتبر جهانی بالا باقی ماند و در نزدیکی بالاترین رقم 9 ماه اخیر در برابر ین معامله شد.

 

همانطور که قبلا برآورد شده بود، رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه دوم امسال شتاب گرفته و سریعترین رشد را در طی حدود 4 سال گذشته به ثبت رسانده است. بدین ترتیب اقتصاد آمریکا در مسیر دستیابی به هدف گذاری دولت ترامپ یعنی رشد 3 درصدی قرار دارد.

 

جرومی پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا گفت، اقتصاد این کشور در طی 2 سال آینده با احتمال بالای وقوع رکود مواجه نیست و فدرال رزرو قصد دارد روند افزایش تدریجی نرخ بهره را ادامه دهد.

 

ثبت سفارشات جدید برای کالاهای سرمایه ای کلیدی تولید آمریکا در ماه اوت پس از 4 ماه رشد قوی متوالی کاهش داشت و کسری تجارت کالا به شدت افزایش یافت. این مسئله سبب شده تا برخی اقتصاددانان برآوردهای خود از رشد اقتصادی آمریکا در سه ماهه سوم سال را به شدت کاهش دهند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------