آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

ورود دفتر بازرسی رئیس‌جمهور به اقدام عجیب آخوندی/ استیضاح وزیر راه در دستور کار است



اخبار,اخبار اقتصادی,فرج‌الله رجبی

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر این‌‌که اختلاف نظر با وزارت راه و شهرسازی مربوط به مطالبه نمایندگان در خصوص نابسامانی بازار مسکن است، گفت: استیضاح وزیر راه و شهرسازی از دستور کار مجلس خارج نشده است.

فرج‌الله رجبی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به اقدام وزیر راه و شهرسازی در را رابطه با تعلیق پروانه اشتغال به کارش، اظها رکرد: بنده بر اساس حکم رئیس‌جمهوری، به‌عنوان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور منصوب شده‌ام، از این رو موضوع بسیار روشن است.

 

وی با تاکید بر این‌که همچنان به کار خودم در سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور ادامه می‌دهم، تصریح کرد: رئیس‌جمهوری موضوع تعلیق حکم پروانه اشتغال به کار بنده از سوی وزیر راه و شهرسازی را به دفتر بازرسی ویژه ارجاع داده‌اند.

 

وی همچنین با بیان این‌که اختلاف نظر با وزارت راه و شهرسازی به مسئله مطالبه گری در حوزه مسکن و نابسامانی به این بخش برمی‌گردد، تصریح کرد: طی یسکال اخیر پیگیری‌های فراوانی در رابطه با اوضااع نابسامان مسکن و تاثیر منفی آن بر افزایش بیکاری و کاهش اشتغالزایی انجام داده‌ام.

 

وی ادامه داد: ورود به بنده به استیضاح وزیر راه و شهرسازی نیز به دلیل ضعف سیاست‌های مسکن است. در این راستا از سال گذشته مکاتبات متعددی را در این رابطه با مسئولان دولتی از جمله معاون اول رئیس‌جمهوری و همچنین رئیس مجلس داشته‌ام.

 

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با تاکید بر این‌که استیضاح وزیر راه و شهرسازی از دستور کار مجلس خارج نشده است، گفت:‌ با توجه به این‌که قرار شده چهره جدیدی از سوی دولت برای وزارت راه و شهرسازی معرفی شود دگر استیضاح در شرایط کنونی ضرورتی ندارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------