آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

مرغ دوباره گران شد



اخبار,اخبار اقتصادی,مرغ

قیمت مرغ گرم دوباره گران شد و به هر کیلوگرم ۱۰۲۵۰ تومان در تهران رسید، درحالی که حداکثر نرخ این محصول در بازار بر اساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار نباید از ۸۱۷۵ تومان بیشتر بود.

به گزارش تسنیم، قیمت مرغ گرم  استعلامی کشتارگاههای تهران  امروز استعلامی کشتارگاههای تهران( چهارشنبه 97/07/18) 9150 تومان، پخش 9350 تومان ،خرده فروشی10250 تومان،خرده فروشی مرغ شمال 9800 تومان و عمده مرغ کشتار شمال در میدان بهمن 8800 تومان است.

 

قیمت هرکیلوگرم سینه مرغ با کتف 15000 تومان، سینه بدون کتف 16000 تومان و فیله 17000 تومان است.

 

در اطلاعیه اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی آمده است که  قیمت‌های اعلامی فوق نرخ استعلامی بوده و اعضا می‌توانند با توجه به فاکتور خرید رسمی و با احتساب 10 درصد سود اقدام به فروش نمایند.

 

بنابراین گزارش، بر اساس اعلام کارگروه تنظیم بازار، حداکثر قیمت مرغ گرم در بازار  نباید بیشتر از  8175 تومان در بازار به فروش برسد و در صورتی که نرخ آن بیشتر شود، شرکت پشتیبانی امور دام، ملزم به کنترل قیمت‌ها است اما مرغداران حداقل قیمت منطقی مرغ را بیش از 9000  تومان می‌دانند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------