آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

رئیس اتاق بازرگانی همدان: FATF لازمه فعالیت های اقتصادی است



اخبار,اخبار اقتصادی,علی اصغر زبردست

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی همدان گفت: فعالان اقتصادی استان از تصویب لایحه پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) حمایت می کنند چراکه این مصوبه موجب شفاف سازی و لازمه فعالیت های اقتصادی است.

به گزارش ایرنا، علی اصغر زبردست شامگاه چهارشنبه در آیین تجلیل از صنایع و معادن برتر همدان اظهار داشت: صنایع این استان با وجود مشکلات فراوان، حامی دولت و مجلس شورای اسلامی در این رابطه بوده اند. 

 

وی اضافه کرد: استان همدان در شرایط اقتصادی کنونی کشور کمترین مشکل را داشت و این امر نشان از درک متقابل صاحبان صنایع از وضعیت اقتصادی کشور دارد. 

 

رئیس اتاق بازرگانی همدان با تقدیر از همراهی سازمان تامین اجتماعی و اقتصاد و دارایی با تولیدکنندگان و صادرکنندگان استان گفت: با این وجود سیستم بانکی همراهی خوبی ندارد. 

وی خواستار اجرای بخشنامه های مصوب شده دولت و مجلس شورای اسلامی درباره بخشودگی سود و دیرکرد تسهیلات معوق صنایع استان شد.

 

به گزارش ایرنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی شانزدهم مهرماه امسال بند نهایی لایحه پیوستن به گروه ویژه اقدام مالی (FATF) یعنی الحاق به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) را پس از ساعت ها بحث و بررسی، تصویب کردند.

 

این لایحه شامل یک مقدمه، 28 ماده و یک پیوست است که جمهوری اسلامی ایران الحاق به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم را با شروطی پذیرفت. 

 

در ماده واحده این لایحه آمده است به دولت جمهوری اسلامی ایران اجازه داده می شود کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم مشتمل بر یک مقدمه، 28 ماده و یک پیوست را با اعمال شروط زیر پذیرفته و سند ذیربط را مطابقه مقررات تبصره این ماده نزد امین اسناد توزیع کند. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------