نماینده مجلس: زمان مناسبی برای حذف ۴ صفر از پول ملی است



اخبار,اخبار اقتصادی,پول ملی

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی با توجه به کاهش ارزش پول ملی، برای سهولت در عملیات حسابداری و انجام مبادلات اقتصادی باید موضوع حذف چهار صفر از پول ملی لحاظ شود و زمان مناسب برای این اقدام رسیده است.

به گزارش فارس، محمدحسین فرهنگی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور و درباره کاهش قدرت خرید خانوارها اظهار داشت: بعد از افزایش قیمت ارز و مسائل اقتصادی در کشور، قدرت خرید خانوارها با کاهش قابل توجهی روبه رو شده است.

 

وی ادامه داد: منطق ایجاب می کند شرایط اقتصادی به نحوی باشد که قدرت خرید خانوارها بازگردد و با توجه به کاهش ارزش پول ملی، باید ترمیم حقوق ها به نحوی باشد که بتواند کاهش بیش از دوسومی قدرت خرید مردم نسبت به سال گذشته را جبران کند.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: محدودیت منابع دولت برای افزایش حقوق باید مدنظر قرار بگیرد، اما در هر صورت باید در این رابطه توازنی برقرار شود.

 

فرهنگی تصریح کرد: در هرصورت، باید برای افزایش قدرت خرید و ترمیم حقوق تمامی جوانب سنجیده شود.

 

وی گفت: در شرایط فعلی با توجه به کاهش ارزش پول ملی، برای سهولت در عملیات حسابداری و انجام مبادلات اقتصادی باید موضوع حذف 4 صفر از پول ملی لحاظ شود و زمان مناسبی برای حذف 4 صفر از پول ملی فرا رسیده است.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------