آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران: حقوق ماهیانه یک میلیون و 200 هزار تومان مرگ تدریجی است



اخبار,اخبار اقتصادی

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت:حقوق ماهیانه یک میلیون و 200 هزار تومانی مرگ تدریجی کارگران و بازنشستگان است.

به گزارش ایلنا، رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران،سلامت و شادابی بازنشستگان را  از اهداف  اصلی کانون بازنشستگان مازندران دانست و بیان کرد : بنیان گذاران این کار، تامین اجتماعی، کانون بازنشستگان و دکتر نوربخش بودند.

 

دریابیگی در کارگاه آموزشی ارتقا سطح سواد سلامت کارگران و بازنشستگان سالمند،تصریح کرد: اولین مراسم با این عنوان در قائمشهر برگزار شده است و تا آخر سال 2000 هزار نفر را آموزش خواهند دید.

 

دبیراجرائی خانه کارگر مازندران با تاکید بر اینکه بازنشستگان و کارگران صاحبان انقلاب هستند گفت: امروزه هفتاد درصد از بازنشستگان حداقل بگیر هستند و مشکلات فراوانی دارند.

 

رئیس کانون بازنشستگان مازندران با بیان اینکه دولت و کارفرمایان میلیاردها تومان به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند افزود: امروز جنگ بین فقر و غنا و نابرابری است و ما باید تلاش کنیم تا وعده ی خدا که حاکمیت مستضعفین است را اجرا کنیم.

 

دریابیگی با اشاره به حادثه رانندگی مرحوم نوربخش و معاون پارلمانی اش گفت: بهترین، امین ترین، شریف ترین، سالم ترین و صادق ترین افراد سازمان تامین اجتماعی در حادثه رانندگی به رحمت خدا رفتند که این نیز مصیبتی دیگر برای جامعه ی کارگری و بازنشستگی بود.

 

دبیر اجرائی خانه کارگر مازندران گفت: وزیر ما که امین، امانتدار و حافظ منافع کارگران است باید فردی را انتخاب کند که برای بازنشستگان و کارگران وعده ی خدا را انجام دهد، همسان سازی را اجرا کند و حمایت از محرومان و مستضعفان را مثل نماز برخود واجب بداند.

 

نصراله  دریابیگی گفت :منافع ما بر این است که آدم سالم بیاید و بداند که حقوق ماهانه یک میلیون و 200  هزار تومان یعنی مرگ تدریجی.

 

وی تصریح کرد: ردپای کسانی که ربیعی را استیضاح کردند، مثل نماینده کرمان و گچساران در حال آمدن است.

 

دریابیگی گفت: تامین اجتماعی بعد از رهبری خط قرمز ما است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------