راه‌اندازی چند خط پروازی جدید/ اختصاص هواپیماهای نو به پروازهای منطقه‌ای



اخبار,اخبار اقتصادی,هواپیما

مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از راه‌اندازی خط پروازی ساری به عشق آباد، باکو و تفلیس خبر داد و گفت: با نوسازی ناوگان هوایی در استان ها، پروازهای خارجی در این مناطق افزایش می یابد.

به گزارش ایسنا، فرزانه شرفبافی در بازدید از فرودگاه ساری که با حضور اعضای کمیسیون عمران مجلس صورت گرفت، با بیان اینکه نگاه جدیدی در همکاری با استان ها به خصوص مازندران در فرودگاه های کشور شکل گرفته است، اظهار کرد: دولت تدبیر امید با خرید هواپیماهای جدید بخشی از نیاز کشور به نوسازی ناوگان حمل و نقل هوایی را تامین کرد.

 

شرفبافی گفت: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد هواپیماهای ای تی آر خریداری شده را به پروازهای منطقه ای اختصاص دهد و تاکنون هشت هواپیمای ای تی آر خریداری شده است که قصد داریم با استفاده از این هواپیماهای جدید در شهرهای مهم کشور پروازهای خارجی توسعه یابد.

 

وی با بیان اینکه در آینده خط پروازی ساری به عشق آباد، باکو و تفلیس راه اندازی خواهد شد، اظهار کرد: درصدد هستیم پروازهای روزانه به خصوص صبح در فرودگاه های کشور افزایش یابد و برای تحقق این هدف تیم کارشناسی ایجاد شد که در حال بررسی مشکلات و موانع پیش رو هستند.

 

شرفبافی با بیان اینکه برنامه ریزی برای حضور مستمر و دائم پرواز تهران ساری انجام شده است، اظهار کرد: آمادگی لازم برای تحقق پرواز دائمی ساری تهران وجود دارد ولی باید قبل از برقراری خط هوایی مورد نظر، تیم کارشناسی مشکلات و موانع را بررسی و پس از حل آن می توان با اطمینان کامل خط هوایی تهران ساری را راه اندازی کرد.

 

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر زمان دقیق راه اندازی خط پروازی دائم ساری به تهران گفت: به احتمال زیاد خط هوایی دائمی ساری - تهران در دهه فجر ایجاد شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------