آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

نوبخت: سال آینده پرداخت یارانه‌ها استانی می شود



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از استانی شدن پرداخت یارانه ها در سال آینده خبر داد و بیان کرد: سال آینده با توجه به اینکه یارانه ها استانی پرداخت می شود این خبر را اعلام می کنم که علاوه بر سهمیه استان کرمان در پرداخت یارانه ها، چهار هزار نفری که در شهرستان رودبار هنوز یارانه دریافت نمی کنند را به سهمیه استان کرمان اضافه خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا ، "محمدباقر نوبخت" ظهر امروز 27 دیماه در حاشیه سفر به جنوب استان کرمان و بازدید از روستای کپری رودبار خطاب به اهالی روستا گفت: در ابتدای سلام رییس جمهور را به شما وظیفه دارم ابلاغ کنم و اعلام می کنم این سفر برای رفع مشکل محرومین است.

 

وی اظهار کرد: در این سفر به بنده اعلام شد که عده ای در این منطقه محروم یارانه نمی گیرند و به استاندار کرمان و مسئولین محلی دستور رسیدگی به امور یارانه این منطقه را صادر کردم

 

رییس سازمان برنامه و بودجه کشور از استانی شدن پرداخت یارانه ها در سال آینده خبر داد و بیان کرد: سال آینده با توجه به اینکه یارانه ها استانی پرداخت می شود این خبر را اعلام می کنم که علاوه بر سهمیه استان کرمان در پرداخت یادانه ها، چهار هزار نفری که در شهرستان رودبار هنوز یارانه دریافت نمی کنند را به سهمیه استان کرمان خواهیم افزود..

 

به گزارش ایسنا، دکتر نوبخت در حاشیه این بازدید در تماس تلفنی با مهندس تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گزارش های مسئولین در خصوص مسکن و سرویس های بهداشتی این منطقه را اعلام و دستور رسیدگی به رفع این مشکلات در اسرع وقت را داد.

 

معاون رییس جمهور همچنین رفع مشکلات مردم شهرستان رودبار در خصوص سرویس های بهداشتی را هدیه سفر خود به مردم این منطقه دانست و ادامه داد: در این منطقه حدود 3 هزار و 400 بافت فرسوده وجود دارد ضمن آنکه به حدود 7 هزار مسکن روستایی نیز نیاز دارد که رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور در تماس تلفنی قول پیگیری این موضوع را دادند و مقرر شد هر مقدار که این شهرستان نیاز به مسکن روستایی دارد مازاد بر آن به این شهرستان سهمیه داده می‌شود.

 

به گزارش ایسنا؛ همچنین با توجه به برخورد بد محافظین دکتر نوبخت با خبرنگاران در طول مسیر و اطلاع وی از این موضوع، ایشان از همه خبرنگاران عذر خواهی کرد و گفت: هیچ فاصله ای بین مسئولین و مردم نیست و ما خاک پای مردم و محرومین هستیم.

 

وی همچنین گفت: ما کوچک همه خبرنگاران هستیم و از همه آنها به خاطر به وجود آمدن این موضوع عذر خواهی می کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------