تعرفه‌های جدید اینترنت پرسرعت شاتل اعلام شد (+ جدول)



اخبار,اخبار اقتصادی,اینترنت

تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت غیر حجمی شرکت شاتل بر اساس مدل جدید اینترنت اعلام شده است.

به گزارش ایلنا، شرکت شاتل از تعرفه‌های جدید اینترنت ثابت غیر حجمی در مدل پیشنهادی برای بررسی توسط سازمان تنظیم مقررات رونمایی و جدول آن را منتشر  کرده است. در این تعرفه‌ها، ترافیک خارجی و داخلی با نسبت ۱ به ۲ از یک‌دیگر تفکیک شده‌اند؛ به عنوان مثال، سرویس ۲ مگابیت بر ثانیه ماهانه به کاربران اجازه می‌دهد تا ۹ گیگابایت از بستر اینترنت بین‌الملل و ۱۸ گیگابایت از اینترنت داخلی استفاده داشته باشند.

 

شاتل درباره استفاده بیشتر از حجم منصفانه توسط کاربر در مدل جدید اینترنت اعلام کرده است: در صورت استفاده بیش از حد مجاز، سرعت اینترنت به ۱۲۸ کیلوبیت بر ثانیه کاهش خواهد یافت؛ هر بایت، ۸ بیت است. با این‎حال، می‌توانید با خریداری ترافیک، سرعت اینترنت خود را افزایش دهید. قیمت هر گیگابایت اینترنت بین‌الملل، ۲۰۰۰ هزار تومان و هر گیگابایت اینترنت داخلی، ۱۰۰۰ تومان درنظر گرفته می‌شود؛ لازم به ذکر است؛ این قیمت، بدون محاسبه مالیات بر ارزش افزوده است.

 

این شرکت ارتباطی درباره سرعت در سرویس‌های جدید خاطر نشان کرده است: در تمامی سرویس‌ها، امکان دست‌یابی به سرعت ۱۶ مگابیت بر ثانیه فراهم شده است؛ البته ارائه‌ی چنین سرعتی به میزان کشش خط و دیگر مسائل فنی مربوط به مخابرات شهر شما وابسته است.

 

جدول سرویس‌های جدید اینترنت ثابت غیر حجمی شرکت شاتل به شرح زیر است:

 

اخبار,اخبار اقتصادی,تعرفه‌های جدید اینترنت شاتل

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------