علیزاده طباطبایی: جلسه بعدی متهمان پرونده دکل نفتی گم‌شده سه‌شنبه هفته آینده برگزار می‌شود



اخبار,اخبار اقتصادی,علیزاده طباطبایی

وکیل متهمان پرونده موسوم به دکل نفتی گم‌شده اعلام کرد: دادگاه گفته درباره جزئیات اطلاع‌رسانی نکنید.

محمود علیزاده طباطبایی وکیل پرونده موسوم به دکل گم شده نفتی در گفت وگو با اعتمادآنلاین اعلام کرد: امروز چهارمین جلسه دادگاه برگزار شد. 

 

او درباره جزئیات جلسه دادگاه افزود: دادگاه گفته که به هیچ وجه درباره جزئیات جلسه اطلاع‌رسانی نکنید خود قوه قضائیه اطلاع‌رسانی می کند.

 

علیزاده طباطبایی درباره اینکه روند رسیدگی به پرونده تا کی ممکن است ادامه یابد گفت: اطلاع نداریم و این بستگی به نظر دادگاه دارد ولی جلسه پنجم هم سه شنبه آینده  برگزار می شود.

 

به گزارش اعتمادآنلاین، اوایل تیرماه سال ۹۱ در حالی که چند ماه به پایان دولت دوم محمود احمدی‌نژاد باقی مانده بود قرارداد خرید یک دستگاه دکل حفاری ساخت سال ۱۹۸۴ کشور آرژانتین از شرکت «دین» از سوی مدیرعامل وقت شرکت تأسیسات دریایی ایران به قیمت ۸۷ میلیون دلار امضا شد.

 

قراردادی که این شرکت منعقد کرده بود، قرار بود ۲۰ درصد از بهای ۸۷ میلیون دلاری این دکل حفاری به عنوان پیش پرداخت در اختیار شرکت خارجی قرار بگیرد و ۸۰ درصد باقیمانده نیز پس از تحویل دکل به این شرکت پرداخت شود. با وجود این، طرف ایرانی بر خلاف مفاد قرارداد کل بهای دکل را به تدریج پرداخت کرد اما در مقابل دکلی هم دریافت نکرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------