آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

بیت‌کوین بیش از ۲۰ درصد سقوط کرد



اخبار,اخبار اقتصادی,بیت‌کوین

با انتشار اخباری از این که قانونگذاران کره‌جنوبی به دنبال وضع مالیات بر تجارت ارز دیجیتال هستند، بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال سقوط شدیدی را تجربه کرد.

به گزارش مهر به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، روز سه‌شنبه، پس از انتشار اخباری از این که قانونگذاران کره‌جنوبی به دنبال وضع مالیات بر تجارت ارز دیجیتال هستند، بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال سقوط شدیدی را تجربه کردند.

 

روز سه‌شنبه قیمت بیت کوین در پایگاه کوین‌دسک در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران، با سقوطی ۲۰ درصدی نسبت به قیمت روز گذشته خود تا قیمت ۹۹۷۲.۲۹ دلار پایین آمد اما دوباره در ساعت ۱۹:۵۵ به وقت تهران تا قیمت ۱۰۷۴۱.۲۶ دلار بالا آمد.

 

اتروم، دومین ارز دیجیتال مهم، هم با سقوطی ۱۳ درصدی در ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران تا ۹۲۰.۵۴ دلار سقوط کرد و سپس تا ساعت ۱۹:۵۵ تا ۹۹۹.۳۴ دلار بالا آمد.

 

طبق داده‌های کوین‌مارکت‌کپ، اتروم، سومین ارز دیجیتال بزرگ جهان از لحاظ ارزش بازار، ۱۴.۵ درصد سقوط کرد و به ۱.۱۸ دلار رسید.

 

طبق اعلام آژانس خبری یانهاپ، روز دوشنبه دولت کره‌جنوبی اعلام کرد از درآمدهای شرکتی و محلی تجارت ارز دیجیتال در سال گذشته تا ۲۴.۲ درصد مالیات کسر خواهد کرد.

 

این آژانس خبری همچنین اعلام کرد که دولت در نظر دارد در اقدامی احتمالی برای وضع مالیات بر تمام تبادلات ارز دیجیتال، به اشتراک گذاشتن اطلاعات کاربران با بانک‌ها را برای تبادلات ارز دیجیتال ضروری کند.

 

طبق اعلام پایگاه کریپتو کامپر، ۴ درصد از کل تبادلات بیت‌کوین با وون کره‌جنوبی صورت می‌گیرد. ین ژاپن با ۳۷ درصد، بزرگترین سهم را از کل تبادلات بیت‌کوین به خود اختصاص داده است، در حالی که دلار آمریکا سهمی ۳۳ درصدی از این بازار دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------