آخرین اخبار اقتصادی

وضعیت اقتصاد در ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

قدرت خرید مردم در قیاس با زمان جنگ ۲۳۷ واحد عقب است

رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: تصور غلط در ایران این است که دستمزد عامل اصلی تورم است. بدون اینکه بدانیم فقط نقشی…

بین کوین، ارزی شکست خورده است



اخبار,اخبار اقتصادی,بین کوین

رئیس بانک مرکزی انگلیس گفت: بیت کوین استانداردهای لازم را ندارد و نه برای ذخیره سازی ارزش و نه برای امور خرید مناسب نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از یورو نیوز، کارنی که در جمع دانشجویان دانشگاه "رجنت" سخن می‌گفت، بیت کوین را ارزی شکست خورده در جنبه‌های مختلف سنتی پولی خواند و گفت: این ارز چیز مناسبی برای ذخیره‌سازی ارزش نیست و هیچ کس از آن برای مبادلات با حجم متوسط استفاده نمی‌کند.

 

وی در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان گفت: تکنولوژی مورد استفاده این ارز راهی مفید برای مبادلات مالی است و نه خود آن. رئیس بانک مرکزی انگلیس همچنین گفت: برای هرچه هموارتر شدن مسیر انگلیس پس از خروج از اتحادیه اروپا در مارس ۲۰۱۹، قانونگذاران انگلیسی برای امتیازات حداکثری موسسات مالی این کشور خواهند جنگید.

 

پس از برگزیت، تغییرات قیمت پوند استرلینگ شتاب بیشتری گرفته است و به گفته کارنی، مقامات انگلیسی و اتحادیه اروپا به سختی کار می‌کنند تا پیش از برگزیت به توافقی برای امنیت تراکنش‌های مالی برسند.

 

به گفته کارنی، همه روی این مساله تمرکز کرده‌اند. واضح است که این مساله‌ی سختی خواهد بود اما می‌توانم به شما بگویم اگر رهبران ۲۸ کشور اتحادیه اروپا برروی قانونی در این خصوص توافق کنند، این مساله بسیار خوب خواهد بود.

 

کارنی در ادامه سخنان خود برروی اهمیت مهربانی و نوع دوستی تاکید کرد و افزود: کارکنان بخش مالی نباید تنها به سود توجه کنند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------