آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

وزیر کار: هواپیمای سقوط کرده هیچ مشکل فنی نداشت



اخبار,اخبار اقتصادی,علی ربیعی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد با توجه به اینکه هواپیمای سقوط کرده پیش از این هیچ مشکل فنی نداشته و حتی موتورهای آن نیز با تعمیرات اساسی برای فعالیت دوباره مدیریت شده بودند، بررسی اطلاعات جعبه سیاه برای مشخص کردن علت دقیق این حادثه برای ما اهمیت زیادی دارد.

به گزارش ایسنا، علی ربیعی در حاشیه مراسم گرامیداشت جانباختگان حادثه سقوط هواپیمای تهران- یاسوج اعلام کرد: ما در طول روزهای گذشته دو موضوع را به عنوان اولویت‌های اساسی مطرح کردیم. از یک سو پیدا کردن تمام اجساد این حادثه مطرح است که در چارچوب آن ما به طور کامل و دائمی با تمام گروه‌های تجسس فعال در منطقه در تماس هستیم و امیدواریم در کوتاه‌ترین زمان ممکن مابقی اجساد این حادثه نیز پیدا شده و خاکسپاری شوند تا بخشی از غم بازماندگان این حادثه تلخ جبران شود.

 

وی با اشاره به اولویت دیگر تیم‌ها و کمیته بررسی سانحه تصریح کرد: با توجه به اینکه هواپیمای سقوط کرده از نظر فنی تا پیش از سقوط هیچ مشکلی نداشته و تمام جوانب فنی کار را رعایت کرده است، پیدا کردن اطلاعات جدید برای مشخص کردن علت این حادثه اهمیت زیادی دارد.

 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: از سوی دیگر خلبان این حادثه نیز از استادان خلبان قدیمی و آموزش دهنده خلبانان جوان بوده و از این رو نمی‌توان به راحتی از خطای انسانی در این حادثه تلخ سخن گفت. ما امیدواریم که جعبه سیاه این هواپیما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا شود و در جریان آن اطلاعات دقیق برای مشخص شدن علل حادثه تبیین شود.

 

ربیعی پیش‌بینی کرد که در صورت پیدا شدن جعبه سیاه زمان طولانی برای بررسی اطلاعات آن و مشخص کردن علت سقوط نیاز نخواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------