قیمت مرغ از ۱۰ روز دیگر تغییر خواهد کرد



اخبار,اخبار اقتصادی,مرغداری

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی با بیان اینکه قیمت مرغ از بیست اسفند به بعد دچار نوسانات جزئی می‌شود، گفت: تصور نمی شود قیمت ها افزایش چندانی داشته باشد.

محمد یوسفی در گفتگو با مهر درباره دلایل افت قیمت مرغ در بازار اظهار داشت: تولید زیاد و تقاضا کم شده است.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی می شود قیمت مرغ در بازار، از بیست اسفند به بعد دستخوش تغییراتی شود، گفت: اینکه قیمت چقدر افزایش یابد، معلوم نیست؛ اما تصور نمی شود خیلی بالاتر از نرخ های فعلی برود و به قیمتی برسد که مرغداران سود کنند.

 

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود، اگر قیمت مرغ در عمده فروشی میدان بهمن به ٨٥٠٠تا ٩٠٠٠ تومان برسد، مرغداران سود می کنند؛ نرخ این کالا در مغازه های تجریش و غیره فرقی به حال ما نمی کند.

 

یوسفی گفت: قیمت مرغ زنده طی روزهای گذشته، بین ٤٧٠٠ تا ٤٨٠٠ تومان، قیمت مرغ آماده طبخ در عمده فروشی میدان بهمن بین ٦٢٠٠ تا ٦٣٠٠ تومان و در غرفه های میادین میوه و تره بار حدود ٦٣٠٠تومان است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود درباره بازار نهاده ها نیز افزود: افزایش قیمت زیادی در این زمینه داشتیم؛ چراکه قیمت های جهانی نیز بالا رفته است.

 

یوسفی با بیان اینکه دو هفته ای است که قیمت ها مرتب بالا می رود، ادامه داد: قیمت کنجاله سویا تحویل درب مرغداری کیلویی ٢٢٠٠ تومان و قیمت ذرت تحویل درب مرغداری کیلویی حدود١١٠٠ تومان است.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------