اطلاعیه سازمان هواپیمایی درخصوص جعبه سیاه هواپیما تهران-یاسوج



اخبار,اخبار اقتصادی,محل سقوط هواپیما تهران-یاسوج

پیرو اخبار منتشر شده مبنی بر یافتن و انتقال جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده، سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که کوهنوردان اعزامی عضو گروه تجسس که هم اکنون در محل سانحه در ارتفاعات دنا حضور دارند، در بین قطعات هواپیما، موفق به یافتن دو قطعه هواپیما شده اند و مطابق با آموزش های ارائه شده، احتمال قوی می‌دهند این دو قطعه، جعبه سیاه هواپیما باشند.

به گزارش ایسنا، تا زمان انتقال قطعات و شناسایی آن توسط تیم تخصصی بررسی سانحه امکان تایید رسمی یافتن جعبه سیاه از طرف سازمان هواپیمایی کشوری ممکن نیست.

 

همچنین این سازمان اصالت تصاویر منتشر شده از جعبه سیاه هواپیمای سانحه دیده را تایید نکرده و با توجه به اطلاعات گروه تجسس، تاکنون امکان انتقال تصاویر از قطعات یافته شده ممکن نبوده است.

 

با توجه به برنامه ریزی انجام شده، قطعات در روز آتی به مرکز هدایت عملیات تجسس و نجات منتقل خواهد شد و در حضور مقام قضایی ذیصلاح و نماینده گروه بررسی سانحه تحویل گرفته می شوند اطلاعات رسمی پس از ارزیابی قطعات توسط مقامات قضایی و گروه بررسی سانحه اعلام خواهد شد.

 

سازمان هواپیمایی کشوری امیدوار است پس از تایید اصالت قطعات، تسریع قابل توجه در فرایند بررسی سانحه و کشف علل این رویداد حاصل شده و نتایج بررسی ها به سرعت در اختیار مقامات مربوطه و عموم مردم قرار گیرد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------