آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

توزیع گوشت تازه گوسفندی ۳۳ هزار تومانی در تعطیلات نوروز



اخبار,اخبار اقتصادی,گوشت

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور از ادامه توزیع گسترده گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز و تخم مرغ در سراسر کشور با قیمت مصوب تنظیم بازار خبر داد.

به گزارش تسنیم به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی، حمید ورناصری، اظهار داشت: تاکنون 10 هزار تن تخم مرغ توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور در تهران و استان ها توزیع شده است.

 

وی با بیان این که بازار محصولات کشاورزی در ایام نوروز با مجموعه اقدامات وزارت جهاد کشاورزی، آرام است، گفت: توزیع تخم مرغ، گوشت مرغ منجمد و گوشت گوساله با قیمت تنظیم بازار شرایط خوبی دارد ضمن آن که گوشت گوسفندی تازه را عمدتا در تهران و استان هایی که با نوسانات به لحاظ کمی مواجه هستند توزیع کرده ایم.

 

ورناصری افزود: مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 5800 تومان برای عمده فروشی ها و 6200 تومان برای مصرف کنندگان، گوشت گوساله منجمد هر کیلوگرم 23 هزار تومان و گوشت گوسفندی تازه مخلوط با قیمت هر کیلوگرم 33 هزار تومان عرضه شده است.

 

وی اذعان داشت: هر شانه تخم مرغ با قیمت 12 هزار و 600 تومان در میادین میوه و تره بار و فروشگاه های زنجیره ای به مصرف کنندگان عرضه می شود.

 

مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام کشور در عین حال تصریح کرد: گوشت مرغ منجمد را به طور گسترده در بازار عرضه شده است و تولیدکنندگان مرغ نیز توزیع گوشت مرغ گرم را بر عهده دارند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------