آغاز پروازهای فرودگاه یاسوج بعد از ۷۲ روز/ جایگزینی هواپیماهای مدرن به جای ATR



اخبار,اخبار اقتصادی,فرودگاه یاسوج

مدیر فرودگاه یاسوج از شروع دوباره پرواز هوایی این فرودگاه بعد از ۷۲ روز وقفه بدلیل سانحه هوایی در ارتفاعات دنا و کشته شدن ۶۵ مسافر و خدمه خبرداد.

علی محسنیان در گفت‌وگو با ایلنا گفت: خط هوایی تهران - یاسوج از فردا یازدهم اردیبهشت ماه ۹۷ بعد از یک وقفه ۷۲ روزه شروع می شود.

 

وی با تشریح وضعیت کنونی پرواز هوایی تهران- یاسوج، از انصراف شرکت هواپیمایی آسمان و شروع فعالیت هواپیمایی شرکت آتا در فرودگاه یاسوج خبرداد.

 

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: مسیر پرواز هواپیمایی تهران- یاسوج همان مسیر سابق یعنی ارتفاعات دنا خواهد بود و البته این مسیر ناایمن نیست.

 

محسنیان با بیان اینکه تغییر مسیر هوایی تهران - یاسوج بستگی به موافقت دستگاه‌های نظامی کشور دارد، خاطرنشان کرد: پیگیری ها برای این تغییر در حال انجام است و امیدواریم تا ۳ ماه دیگر این تغییر محقق شود.

 

وی گفت: پرواز هواپیمایی آتا که قرار است فردا در فرودگاه یاسوج انجام شود ۵۰ نفره و البته بدلیل اطلاع‌رسانی دیروقت، به نطر می رسد تعداد بلیط های فروخته شده کمتر باشد.

 

مدیر فرودگاه یاسوج، هواپیمایی آتا را جوانتر و جدیدتر از هواپیمایی آسمان عنوان و خاطرنشان کرد: هواپیمای جدید از هواپیمای ATR مدرن تر است.

 

محسنیان، زمان فرود هواپیمای یاسوج در روز سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت ماه را ساعت هفت و ۳۰ دقیقه صبح ذکر و اطهار امیدواری کرد دیگر شاهد تکرار سانحه دلخراش سقوط هواپیمایی یاسوج نباشیم.

 

هواپیمایی ATR آسمان، روز ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۶ با ۶۵ مسافر و خدمه در ارتفاعات دنا سقوط که عملیات انتقال اجساد بعد از ۷۲ روز همچنان ادامه دارد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------