آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

قیمت مرغ و گوشت در ماه رمضان افزایش نمی یابد



اخبار,اخبار اقتصادی,گوشت و مرغ

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اعلام کرد: با عرضه گوشت قرمز و مرغ منجمد برای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان، قیمت این محصولات افزایش نامتعارف نخواهد داشت.

«حمید ورناصری» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره قیمت و نحوه عرضه محصولات برای تنظیم بازار ماه رمضان اظهار داشت: در انتظار مصوبه ستاد تنظیم بازار برای نرخ محصولاتی چون مرغ و گوشت منجمد هستیم که جزییات آن هفته آینده اعلام می شود.

 

وی افزود: با توجه به ذخایر کافی و موجود، برای این ماه برنامه سبد کالایی عرضه گوشت قرمز، گوشت مرغ و تخم مرغ تعیین شده و نگرانی در این خصوص نداریم.

 

مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام اظهار داشت: به نظر می رسد افزایش قیمتی نداشته باشیم و این محصولات با قیمت های اواخر سال گذشته عرضه شوند.

 

این مقام مسئول در شرکت پشتیبانی امور دام کشور تصریح کرد: به طور قطع با ورود شرکت پشتیبانی امور دام در زمان اوج مصرف ایام ماه مبارک رمضان شاهد هیچ افزایش قیمت نامتعارفی نخواهیم بود.

 

شرکت پشتیبانی امور دام کشور به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت جهادکشاورزی مسئولیت تامین و ذخیره سازی اقلام پروتئینی و عرضه آنها برای جلوگیری از نوسانات قیمتی در زمان اوج مصرف را برعهده دارد.

 

از اسفندماه ۹۶ تاکنون قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد ۶۲ هزار ریال، هر شانه ۲ کیلوگرمی تخم مرغ ١٢٦ هزار ریال، هر کیلوگرم لاشه گوشت گوساله منجمد ۲۳۰ هزار ریال و هر کیلوگرم لاشه گوشت گوسفندی گرم با قیمت ۳۳۰ هزارریال به دست مصرف کنندگان می رسد. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------