آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

بهار امسال با افزایش قیمت خودرو آغاز شد/ رشد بهای خودروهای داخلی به طور میانگین ۴۷میلیون تومان بود

بررسی بازار خودرو از ابتدای فروردین تاکنون نشان می‌دهد سال ۱۴۰۳ با تلاطم بازار آغاز شده است. به گزارش خبرآنلاین، این دومین…

نرخ هر کیلوگرم زولبیا ۱۲ هزار تومان تعیین شد



اخبار,اخبار اقتصادی,بامیه

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه، قیمت هر کیلوگرم زولبیا و بامیه را ۱۲ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این مبلغ نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

علیرضا ناصری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: براساس برآوردهای اتحادیه قنادان، زولبیا و بامیه امسال با ۲ کیفیت متفاوت و با قیمت های ۱۲ و ۱۰ هزار تومان در بازار عرضه خواهد شد.

 

وی افزود: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه زولبیا و بامیه، قیمت این شیرینی امسال نسبت به سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 

رئیس اتحادیه قنادان کرمانشاه یادآور شد: ۱۸۰ قنادی در سطح شهر کرمانشاه فعالیت دارند که زولبیا و بامیه مورد نیاز مردم را تهیه و عرضه می کنند.

 

ناصری با تاکید بر تشدید نظارت‌ها بر واحدهای صنفی در ایام ماه رمضان، ادامه داد: نظارت‌ها از بعد بهداشت، کیفیت و قیمت انجام می شود و با متخلفان برخورد خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه مردم زولبیا و بامیه را از قنادی های مجاز تهیه کنند، گفت: تهیه این شیرینی از فروشگاه های غیرمجاز می تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیاندازد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------