با نیم میلیون چه تبلتی بخریم؟ +قیمت



این روزها یکی از وسایل مورد نیاز تلفن های همراه هوشمند و یا تبلت ها هستند تا بتوانید در هر لحظه با دنیای بیرون ارتباط داشته باشید.

 تبلت ها وسایل الکترونیکی هستند که این روزها استقبال بسیار زیادی از آن ها در سطح جامعه به عمل آمده است.

این دستگاه ها قابل حمل بوده و همچنین کارایی بسیار زیادی نیز در قالب های مختلف دارند. در این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تعدادی از تبلت های ارزان و کاربردی موجود در بازار داخلی. توجه داشته باشید که قیمت های درج شده در مطلب تا ساعت8 صبح سه شنبه 91/07/18 و ممکن است مقداری نوسان داشته باشند.

Dimo 700:

 تبلت,انواع تبلت,قیمت تبلت

  در سال حمایت از تولید ملی باید از محصولاتی که در داخل کشور تولید می شوند حمایت خوبی داشته باشیم. به تازگی تبلت ایرانی " Dimo 700" وارد بازار شده است و البته با استقبال خوبی نیز روبرو شد و توانست در میان تبلت های قوی بازار فروش خوبی را کسب کند.

این تبلت دارای حافظه داخلی 4 گیگابایتی است و اندازه صفحه آن نیز 7 اینچ است. این تبلت به یک پردازنده یک گیگاهرتزی مجهز است و از سیستم عامل اندروئید 4 استفاده می کند. این تبلت در بازار با قیمت 425 هزار تومان به فروش می رسد و گارانتی یک ساله دیمو را به همراه دارد.

Arnova 7b G3 - 8GB:

 تبلت,انواع تبلت,قیمت تبلت

  آرانووا یکی از شرکت های تازه تاسیس در آسیا است که البته با توجه به جدید بودنش تبلت های بسیار خوبی را تولید می کند. یکی از برترین تبلت های تولیدی این شرکت مدل"7b G3" است که دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی و همچنین یک پردازنده 1 گیگاهرتزی است.

این تبلت دارای آندروید 4  و صفحه 7 اینچی بسیار باکیفیتی است که کار با آن را آسان می کند. البته این تبلت نقاط ضعفی نیز دارد که از ان ها می توان به نبود درگاه HDMI و عدم وجود دوربین با کیفیت اشاره کرد. قیمت این تبلت در بازار تهران 445 هزار تومان است و با گارانتی بانیان الکترونیک به فروش می رسد.

Innovel I701S

 تبلت,انواع تبلت,قیمت تبلت

  این تبلت که به تازگی در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته ، دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی لمسی خازنی است. پردازنده یک هسته ای Cortex A8 با فرکانس یک گیگاهرتز و همچنین 512 مگابایت رم، سخت افزار این تبلت را تشکیل می‌دهند.

سیستم عامل این دستگاه اندروید است که البته Innovel از نسخه 4.0 آن بر روی این تبلت استفاده نموده است. همچنین یک دوربین VGA برای مکالمات تصویری بر روی این تبلت قرار داده شده است. از جمله نقاط ضعف این تبلت می توان به دوربین ضعیف و همچنین کیفیت صدای متوسط آن اشاره کرد. این تبلت در بازار با قیمت 425 هزار تومان به فروش می رسد و دارای گارانتی 1 ساله شرکت آونگ است.

Energy Sistem Tablet s7 Dark Iron - 8GB:

 تبلت,انواع تبلت,قیمت تبلت

  انرژی سیستم یکی از شرکت های تولید کننده وسایل الکترونیکی است که غالبا محصولاتش را با قیمت های مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد. این شرکت به تازگی تبلت s7 Dark Iron را وارد بازار کرده که البته استقبال بسیار مناسبی نیز از آن شده است.

این تبلت دارای 8 گیگابایت حافظه داخلی به همراه پردازنده یک گیگاهرتزی است. این تبلت همچنین دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی است که از کیفیت بالایی نیز برخوردار می باشد. این دستگاه از آندروید 4 استفاده می کند و 500 هزار تومان نیز قیمت آن در بازار است.... / باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------