شغل‌هایی آسان با درآمدی مناسب(+تصاویر)



 اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

اخبار اقتصادی - شغل‌هایی آسان با درآمدی مناسب

همه ما آدم ها به دنبال کسب درآمد با راحت ترین روش ها هستیم اما چنین چیزی تقریبا ممکن نیست و بیشتر ما نیاز داریم تا برای کسب درآمد تلاش بسیاری کنیم.

 هیچ شغلی در جهان نیست که حداقل درجه‌ای از استرس در آن موجود نباشد. با این وجود شغل‌هایی هستند که نسبت به سایر مشاغل درجه کمتری از استرس در آنها دیده می‌شود.


صبر کنید! این تمام ماجرا نیست.
برخی از این شغل‌ها نه تنها از نظر استرس در پایین‌ترین سطح خود هستند بلکه برای فرد انجام‌دهنده آن سرشار از لذت نیز خواهند بود.اینها همه در حالی است که دستمزد این شغل‌ها نیز در نوع خود مقرون به صرفه تلقی می‌شود.در این گزارش نگاهی داریم به 10 شغل با سختی نسبتا کم که با این حال درآمدی مناسب فراهم می‌آورند.
در نظر داشته باشید که بسیاری از شغل‌های زیر در فرهنگ‌ها و جوامع مختلف درجات مختلفی از سختی را تجربه خواهند کرد.


بینایی سنجی
درآمد سالانه 124 هزار دلار
افراد مسئول بینایی سنجی، وضعیت چشم مراجعه کنندگان را بررسی کرده و در صورت نیاز به آن ها استفاده از عینک یا لنز را پیشنهاد می کنند. وارد شدن به این شغل به هیچ وجه آسان نیست اما اگر بتوانید تحصیلات مورد نیاز را بگذرانید، می توانید سالانه درآمدی عالی به دست آورید.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 

نویسندگی آزاد
سالانه 105 هزار دلار
نویسندگان افرادی هستند که می توانند در منزل خود به راحتی در هر ساعت از شبانه روز به نویسندگی بپردازند. هرچند که خلق یک اثر عالی ممکن است مدت های زیادی زمان ببرد و با دشواری های بسیاری همراه باشد اما مطمئنا اثر نهایی می تواند ارزش تمام خستگی ها را داشته باشد.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 

هنرمندان
درآمد سالانه 100 هزار دلار
هنرمندان می توانند در آغاز شغل خود با مشکلات بسیاری مواجه شوند اما اگر بتوانند نام خود را در میان هنرمندان مشهور قرار دهند می توانند درآمدی عالی برای هر اثر هنری خود کسب کنند.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 

مهندس نرم‌افزار کامپیوتر
درآمد سالانه 80.519 دلار
این شغل تنها زمانی در این فهرست قرار می گیرد که شما علاقه زیادی به کامپیوتر و برنامه نویسی داشته باشید. برای افرادی که همیشه به جدیدترین تکنولوژی های کامپیوتری و برنامه نویسی علاقه شدیدی داشته اند ورود به این شغل می تواند همانند به حقیقت پیوستن یک رویا باشد.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 

مسئول مرکز کنترل نیروگاه های برق
درآمد سالانه 73.000 هزار دلار
اگر بتوانید تسلط خود در ریاضیات و حساب را به شدت تقویت کنید و مدرک لازمه برای این شغل را کسب کنید، پس از آن می توانید تا مدتی طولانی به کسب درآمدی خوب با شغلی راحت بپردازید. کافی است هر روز به محل کار خود رفته و حواستان را نسبت به عملکرد وسایل کنترل الکتریسیته چند میلیون شهروند جمع کنید.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 

ماساژور حرفه‌ای
درآمد سالانه 51.400 دلار
ماساژورها یکی از آرام ترین محیط های کاری را در میان شغل های مختلف دارند، این افراد که به صورت حرفه ای آموزش دیده اند تا استرس و ناراحتی مشتریان خود را از بین ببرند، می‌توانند سالانه بیش از 50 هزار دلار درآمد داشته باشند.

 

 اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 

راهنمای تور
درآمد سالانه 52.000 هزار دلار
شما به همراه چند توریست به مکان های دیدنی و تاریخی سفر می کنید و در مورد تاریخچه آن مکان توضیحی مختصر می دهید. اگر بتوانید پاسخ گویی به سوالات تکراری را تحمل کنیدمی توانید سالانه 52 هزار دلار درآمد کسب کنید.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 

آهنگ ساز
درآمد سالانه 43.000 دلار
برای افرادی که در زمینه موسیقی حرفه ای هستند ورود به این زمینه شغلی می تواند درآمد خوبی را نسیب این افراد کند. آهنگ سازانی که بتوانند یک بار در طول عمر خود آهنگی حرفه ای و درجه یک تولید کنند می توانند تا آخر عمر با استفاده از درآمد حاصله به راحتی به زندگی بپردازند.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 

عکاس
درآمد سالانه 26.080 دلار
با ورود دوربین های دیجیتال به بازار  سختی های شغل عکاسی به شدت کاهش پیدا کرده است. بیشتر افرادی که وارد این زمینه می شوند به عکاسی علاقه بسیار زیادی دارند و در صورتی که بتوانند به صورت حرفه ای به این کار بپردازند می توانند علاوه بر انجام شغل مورد علاقه خود درآمدی عالی نیز کسب کنند.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 
مربی شخصی
درآمد سالانه 25.470 دلار
اگر تا به حال به باشگاهی رفته باشید متوجه شده اید که در این سالن ها مربیانی هستند که برای افراد مختلف  برنامه تمرینی آماده می کنند و پس از آن فقط بر کار آن ها نظارت می کنند.

 

اخبار,اخبار اقتصادی,شغل پردرآمد

 

اخبار اقتصادی - بازار خبر

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------