آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

پورشه به ایران بازگشت



اخبار,اخبارامروز,اخبار جدید

 

با این که به نظر می‌رسید ممنوعیت واردات خودروهای با حجم موتور بیش از 2500 سی‌سی پای پورشه را از ایران ببرد، اما تازه‌ترین اطلاعات نشان می‌دهد از این نوع خودرو در سال جاری یک دستگاه به کشور وارد شده است.

 آن طور که اطلاعات منتشر شده از سوی گمرک ایران نشان می‌دهد در دو ماه نخست امسال تنها یک دستگاه پورشه به ایران وارد شده است.

این خودرو پورشه از مدل ماکان و station wagon است که مدل ساخت آن 2015 عنوان شده است. حجم موتور این خودرو 2000 سی سی و 4 سیلندر است. رنگ آن هم آبی تیره عنوان شده است.

این خودرو از کشور امارات متحده عربی به ایران وارد شده و ارزش گمرکی آن 59 هزار و 831 دلار معادل یک میلیارد و 645 میلیون و 283 هزار و 457 دلار ثبت شده است.

برخی اخبار منتشر شده حاکی از ورود یک دستگاه خودروی پورشه کاین مدل 2016 از مرز اروند است، در حالی که آمار گمرک ایران چنین چیزی را تایید نمی‌کند. از سوی دیگر حجم موتور پورشه کاین بیش از 2500 سی‌سی است و ورود آن به کشور به صورت قانونی ممنوع است.


اخبار اقتصادی - تیک

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------