آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

ارزان ترین‌های فروش مسکن در تهران



دیروز اعلام شد

ارزان ترین‌های فروش مسکن در تهران

یک میلیون و 250 هزار تومان در ازای هر متر مربع ، کمترین قیمت پیشنهادی فروش بود که روز گذشته در بازاریابی‌های ملکی در تهران اعلام شد. قیمت مذکور مربوط به واحدی 80 متری بازسازی شده در محدوده خیابان رجائی بعد از 13 آبان است.

علاوه براین یک واحد مسکونی به متراژ 75 متر مربع در یافت آباد در بلوار الغدیر متری یک میلیون و 350 هزار تومان قیمت گذاری شده است. قیمت‌های پیشنهادی فروش واحدهای مسکونی ستون امروز نبض بازار، کمترین نرخ‌های اعلام شده به متقاضیان خرید هستند. همانطور که مشخص است ارزش هر متر مربع این واحدهای مسکونی کمتر از 2 میلیون تومان از سوی فروشنده‌ها تعیین شده است. 

در بین نرخ‌های پیشنهادی تعداد اندکی از واحدها نوساز هستند و در اکثر فایل‌ها عمر بنا بیش از 10 سال عنوان شده است. با بررسی کلی بین این 35 فایل فروش، واضح است که این دسته از واحدهای مسکونی که قیمت آنها زیر 2 میلیون تومان است در بازه یک میلیون و 250 هزار تومان تا یک میلیون و 940 هزار تومان قرار گرفته‌اند.

همچنین بیشترین قیمت پیشنهادی فروش در ستون امروز نبض بازار که به ارزان‌ترین‌ها اختصاص دارد به واحدی 37 متری در خیابان تختی واقع در یافت آباد مربوط می‌شود که با نرخ یک میلیون و 940 هزار تومان پیشنهاد شده است. 3 سال از عمربنای این واحد می‌گذرد البته این واحد از شرایط ویژه خرید برخوردار است. واحد مذکور از 18 میلیون تومان وام بهره‌مند است و به میزان 15 میلیون تومان رهن کامل در اختیار مستاجر است./دنیای اقتصاد

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------