آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

چین تنها خریدار همه نفت خام ایران؟ / فروش نفت به بالاترین میزان از سال۲۰۱۹ رسید

صادرات نفت ایران به بالاترین حد خود در ۶سال‌اخیر رسیده و به‌رغم تحریم‌های یک‌جانبه غرب، به اقتصاد این کشور برابر با…

سازمان حمایت: قیمت‌های جدید خودرو هنوز نهایی نشده‌اند!



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

با وجود انتشار در سایت 124

سازمان حمایت: قیمت‌های جدید خودرو هنوز نهایی نشده‌اند!

سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان در حالی که قیمت‌های جدید خودروهای داخلی را بر روی سایت خود منتشر کرده است، آنها را تصویب نهایی ندانست.

در حالی که این سازمان عصر روز چهارشنبه قیمت‌های جدید محصولات ایران‌خودرو و سایپا را بر روی سامانه اطلاع‌رسانی 124 منتشر کرد، ساعاتی پیش اعلام کرد که این قیمت‌ها، قیمت‌های پیشنهادی خودروسازان بوده و هنوز مورد تایید این سازمان قرار نگرفته است!

ظاهرا به این ترتیب قیمت‌های اعلامی هنوز رسمیت نداشته و قابل اعمال نخواهد بود.

این وضعیت در حالی است که در قیمت‌هایی که بر روی سامانه اطلاع‌رسانی 124 منتشر شد، نرخ برخی از خودروها تا 50 درصد نسبت به قیمت قبلی که تصویبی در مهرماه امسال بوده افزایش نشان می‌دهد.

پیش از این نیز مدیرکل دفتر نظارت بر کالاهای فلزی و معدنی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان از آغاز عرضه خودرو از سوی خودروسازان از ابتدای هفته آینده خبر داده بود.

شهرام میرآخورلو تاکید کرده بود که روز شنبه‌ آینده خودروسازان عرضه محصولات را با قیمت‌های تجاری آغاز خواهند کرد و به زودی شاهد کاهش قیمت‌ها در بازار خودرو خواهیم بود.

پیش از این نیز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و کارشناسان نسبت به هرگونه افزایش قیمت خودروهای داخلی هشدار داده و از مسوولان خواسته بودند خودروسازان را به عرضه خودرو در حد نیاز بازار ملزم کنند.

به گفته این کارشناسان، قطع عرضه خودرو از سوی خودروسازان در دو سه هفته اخیر از دلایل اصلی رشد بی‌ضابطه و غیرمنتظره این محصول در بازار آزاد بوده است. البته در دو روز اخیر روند نزولی قیمت‌ها آغاز شده و قیمت برخی خودروها تا دو میلیون تومان نیز کاهش نشان می‌دهد.

تلاش خبرنگار ایسنا برای کسب اطلاع رسمی از مدیران سازمان حمایت نتیجه‌ای نداد در حالی که به نقل از مدیران این سازمان در یک برنامه خبری تلویزیون اعلام شده که قیمت‌ها قطعی نیستند./ایسنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------