آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

نتایج تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی اردیبهشت ماه اعلام می‌شود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران

نتایج تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی به پیمانی اردیبهشت ماه اعلام می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری تهران گفت: تا اردیبهشت سال جاری نتیجه آزمون تبدیل وضعیت‌ نیروهای قراردادی به پیمانی که از پایتخت به دیگر شهرستان‌های استان تهران منتقل شده‌اند مشخص می‌شود.

نصرالله ابراهیمی در گفت‌وگو با  فارس درباره تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی منتقل شده از کلان شهر تهران به سایر شهرستان‌های استان تهران، اظهار داشت: تعدادی از کارمندان دستگاه‌های دولتی استان تهران که از پایتخت به سایر شهرستان‌ها‌ی استان تهران منتقل شده‌اند براساس آزمونی که در سال گذشته از آن‌ها گرفته شد از قراردادی به پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند.

وی ادامه داد: در صورتی کارمندان منتقل شده نمره قبولی را اخذ کرده و شرایط پست‌های بلاتصدی را داشته‌ باشند تبدیل به کارمندان پیمانی تبدیل وضعیت می‌شوند.

ابراهیمی با اشاره به اینکه پست‌های بلاتصدی برای این گروه از کارمندان مشخص شده است، بیان داشت: تا اردیبهشت سال جاری نتیجه آزمون تبدیل وضعیت‌ نیروهای قراردادی به پیمانی که از پایتخت به دیگر شهرستان‌های استان تهران منتقل شده‌اند مشخص می‌شود.

فارس

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------