آخرین اخبار اقتصادی

افول طبقه متوسط ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

چه بر سر طبقه متوسط آمد؟

تغییرات اقتصادی دهه ۹۰ نشان می‌دهد ماهیت طبقات اجتماعی دستخوش تغییر شده است و طبقه متوسط که طبقه‌ای پویا و جریان‌ساز بوده،…

نرخ‌های پیشنهادی رهن و اجاره واحدهای مسکونی در تهران / جدول



 

اخبار اقتصادی - 2000 بنگاه‌املاك غيرمجاز در تهران

رئيس اتحاديه مشاوران‌املاك تهران از فعاليت 14 هزار بنگاه‌املاك در اين كلان‌شهر خبر داد و گفت: 2هزار بنگاه‌ از اين تعداد فاقد مجوز هستند و به‌صورت غيرقانوني فعاليت مي‌كنند.

حسام عقبايي در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنيم افزود: 500 واحد صنفي از اين تعداد بنگاه فاقد‌ مجوز، در هفته‌هاي اخير توسط اداره اماكن اعمال قانون شده‌اند و براي مابقي در حال اقدام هستيم. وي افزود: با توجه به اینکه این واحدها کد رهگیری ندارند به مشاوران املاک دارای این کد مراجعه می‌کنند.

 

در این راستا اعلام کرده‌ایم با هر واحد صنفی مشاور املاک دارای پروانه کسب که برای واحدهای فاقد پروانه کسب کد رهگیری بگیرد برخورد قانونی می‌کنیم و سایت آنها را می‌بندیم. به گزارش «دنياي‌اقتصاد» حجم قابل‌توجه بنگاه‌هاي مسكن فاقد مجوز در تهران نشان مي‌دهد در هر منطقه از مناطق 22گانه به طور متوسط 100 آژانس‌املاك بي‌هويت مشغول سرويس‌دهي به مردمي هستند كه با اعتماد كامل به اعتبار صوري اين مشاوران‌املاك، خواسته‌هاي ملكي‌شان را به آنها واگذار مي‌كنند.

 

نكته قابل‌تامل اينكه تشخيص بنگاه‌هاي داراي مجوز و معتبر از آژانس‌هاي غيرقانوني توسط مردم كار چندان آساني هم نيست. در اين باره رئيس اتحاديه مشاوران‌املاك اعلام كرده است: بنگاه‌هاي مسكن موظف هستند پروانه‌كسب خود را در معرض ديد عموم قرار دهند.  ضمن اينكه پيشنهاد مي‌شود، متقاضيان هنگام مراجعه به بنگاه‌ ابتدا از اتصال آژانس به سامانه رهگيري اطمينان حاصل كنند و پس از آن درخواست خود را به مشاور مطرح كنند

 

--------------------

 

اخبار اقتصادی - نرخ‌های پیشنهادی رهن و اجاره واحدهای مسکونی در تهران

نرخ‌های پیشنهادی رهن و اجاره واحدهای مسکونی در تهران

 

اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

اخبار اقتصادی - دنیای اقتصاد

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------