تحویل برخی خودروهای اقساطی 60 روزه شد/ ثبت نام بیش از 54 هزار متقاضی



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

در روز سوم اجرای طرح وام 25میلیونی ظرفيت برخی محصولات به اتمام رسيد كه مقرر شد با تغيير زمان تحويل، امكان ثبت نام مجدد فراهم شود.

امروز به عنوان سومین روز ثبت نام فروش خودرو با استفاده از وام 25 میلیون تومانی که یکی از طرح‌های دولت در بسته تسریع رونق اقتصادی بوده است، که بر اساس اعلام مسئولان وزارت صنعت تا ظهر امروز چهارشنبه بیش از 54 هزار خودرو در نمایندگی‌های مجاز اعلام شده از سوی خودروسازان برای فروش اقساطی ثبت نام شده است.

بر این اساس قرار بود تحویل خودرو در قالب بسته خروج از رکود به صورت فوری انجام شود که امروز با تمام شدن ظرفیت برخی خودروها حالا این مدت زمان به 60 روز افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش معاون بازاريابي و فروش ايران‌خودرو گفت: مطلوب ما اين است كه مشتريان، خودرويي را كه انتخاب اول آنهاست دريافت كنند.

مصطفي خان‌كرمي افزود: ميزان استقبال مشتريان، تعداد تعهدات جاري و قبلي مشتريان ازآن محصول و ظرفيت توليد و همچنين زمان تحويل خودرو موانعي است كه گاه منجر به كاهش و يا متوقف شدن ظرفيت فروش محصول مي‌شود.

وي با بيان اين توضيح كه موعد پرداخت چك اقساط خودروهاي اين دسته از مشتريان يك ماه ديرتراز زمان سررسيد مشتريان فعلي خواهد شد اضافه كرد: اين تصميم به منظور جلوگيري از تاخير در تحويل خودروهاي تخصيصي و امكان برنامه‌ريزي و انتخاب نوع محصول در زمان تحويل  براي مشتريان اتخاذ مي‌شود.

بنا بر اين گزارش، شركت ايران‌خودرو در پاسخ به اعتماد مشتريان، مبناي زمان تحويل را از زمان واريز وجه و تكميل مدارك در نمايندگي ها محاسبه مي‌كند و بر اين اساس، زمان تحويل‌هاي اعلامي واقعي است و خودرو در زمان مقرر به مشتريان تحويل خواهد شد.

لازم به ذکر است خودروی پرفروش تندر90 یکی از محصولاتی است که تحویل آن 2ماهه شده است.

 

اخبار اقتصادی - باشگاه خبرنگاران

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------