آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خرید حلقه طلا برای عروس و دامادها آرزو شد / یک‌جفت حلقه ساده ۲۳ میلیون آب می‌خورد!

قیمت طلا از مرز سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان عبور کرده تا خرید نیم‌ست ۱.۸ گرمی طلا نزدیک ۹ میلیون تومان هزینه داشته باشد. به…

227 کالای ممنوع وارداتی از آمریکا اعلام شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

سازمان توسعه تجارت ایران، فهرست تعرفه های مشمول ممنوعیت واردات از آمریکا را ابلاغ کرد.

به گزارش ایرنا، در دستورالعمل ابلاغ شده از سوی سازمان توسعه تجارت ایران، 80 شماره ردیف تعرفه مشمول گروه «9» کالایی و 147 شماره ردیف تعرفه مشمول گروه «10» کالایی شامل ممنوعیت ثبت سفارش و واردات از کشور آمریکا اعلام شد.

«تقی محمدیان» مدیرکل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت ایران، این دستورالعمل را به سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها ابلاغ کرد.

پیش از این «محمدرضا نعمت زاده» وزیر صنعت، معدن و تجارت، در نامه ای به معاونان و رئیسان سازمان های صنعت، معدن و تجارت استان ها دستور ممنوع بودن واردات کالای مصرفی از آمریکا را به طور رسمی ابلاغ کرده بود.

وی در این نامه اعلام کرد با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب در مورد توجه جدی به امر اقتصاد مقاومتی و ضرورت تقویت تولید ملی و نیز جلوگیری از واردات بی رویه بویژه پرهیز از وارد کردن هرگونه مواد مصرفی از آمریکا، لازم است همه معاونان و رئیسان سازمان ها افزون بر تلاش برای تقویت تولید ملی از واردات کالاهای مصرفی آمریکا جلوگیری کنند و اجازه عرضه کالاهای مصرفی آمریکا را که جنبه نمادین حضور آمریکا در کشور است، ندهند.

 

اخبار اقتصادی - ایرنا

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------