آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

وزیر راه خبر داد: مذاکره سازمان هواپیمایی برای راه اندازی خط هوایی ایران و آمریکا



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

وزیر راه و شهرسازی از مذاکره سازمان هواپیمایی کشوری برای راه اندازی خط هوایی ایران-آمریکا خبر داد و گفت: سازمان هواپیمایی برای راه اندازی خط هوایی ایران -آمریکا مذاکره خواهد کرد.

به گزارش انتخاب، "عباس آخوندی" در حاشیه اجلاس کاپا 2016 در پاسخ به سوالی اظهار کرد: سازمان هواپیمایی کشوری برای راه اندازی خط مستقیم هوایی ایران- آمریکا مذاکرات را در دستور قرار داده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون 256 هواپیما در ناوگان هوایی داریم تصریح کرد: از این تعداد 156 هواپیما عملیاتی که عمر طولانی دارند این مسئله باعث شده هزینه‌های تعمیر و نگهداری این هواپیماها افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه برای نوسازی ناوگان به 100 فروند هواپیما بردکوتاه نیاز داریم تأکید کرد: برای مسیرهای برد میانی و بلند نیز 400 فروند هواپیما نیاز داریم که در این رابطه مذاکراتی را با بوئینگ داشته ایم.

وی در پاسخ به زمزمه‌های خرید هواپیمای سوخو گفت: این اخبار فقط شایعه است و هرگونه خرید هواپیمایی توسط سازمان هواپیمایی انجام می‌شود.

 

اخبار اقتصادی - انتخاب

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------