آخرین اخبار اقتصادی

عبدالناصر همتی،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

کنایه سنگین همتی به دولت رئیسی: برای رشد اقتصادی ⁩۴ درصد و تورم ۴۲ درصد از همدیگر تشکر می‌کنند

رییس‌کل اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: سال ۹۹ در اوج فشار حداکثری و کرونا و با درآمد نفتی ۷.۵ میلیارد دلار، رشد اقتصادی ۴.۲ درصد…

رییس بانک مرکزی: سال 97 دیگر موسسه غیرمجاز نداریم



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران از کاهش حجم نقدینگی موسسه های غیرمجاز از 25 درصد به زیر 10 درصد خبر داد و گفت: بانک مرکزی با جدیت ساماندهی بازار غیرمتشکل پولی را ادامه می دهد تا به فضل الهی در سال 1397 موسسه خارج از کنترل بانک مرکزی نداشته باشیم.

به گزارش ایرنا، «ولی الله سیف» در نشست با مدیران عامل بانک ها و موسسه های اعتباری که عصر دیروز برگزار شد، بر لزوم انسجام و همکاری همه جانبه در شبکه بانکی کشور برای خنثی سازی تحرکات عده ای ناآگاه علیه بازار پولی تاکید کرد.

 

وی اضافه کرد: دلیلی وجود ندارد مردم و مشتریان و سپرده گذاران در سراسر کشور، نسبت به سپرده گذاری و تعامل با بانک ها و موسسه های اعتباری مجوزدار بی اعتماد شوند. 

 

سیف اطمینان داد نظام بانکی با سلامت و ثبات به فعالیت خود ادامه می دهد و همگان موظفند از «اعتماد» به عنوان سرمایه اصلی نظام بانکی پاسداری کنند.

 

این مسوول درباره ساماندهی موسسه های غیرمجاز در دولت یازدهم افزود: شبکه بانکی با برخورداری از دهها هزار کارمند و کارشناس و مدیر و با پشتوانه سالها و دهه ها تجربه، با زندگی همه مردم ایران پیوند خورده و انسجام دیرین حاصل شده میان جامعه و نظام پولی و بانکی بر اساس شایعه پراکنی ها آسیب نمی بیند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------