آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

جزئیات افزایش وام مسکن روستائیان



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

معاون بنیاد مسکن گفت: در سال ۹۷ وام مسکن روستاییان به ۲۵ میلیون تومان افزایش یافت.

عزیزالله مهدیان با اشاره به این که تلاش می کنیم تا همه خانواده های روستایی از این تسهیلات بهره مند شوند افزود: در سال ۹۷ دویست هزار وام ۲۵ میلیون تومانی به خانوده های روستایی برای بازسازی و بهسازی خانه های روستایی پرداخت خواهد شد.

 

مهدیان گفت: کارمزد این وام ۵ درصد و بازپرداخت آن ۱۵ ساله است و همه روستائیانی که علاقه مند باشند خانه شان را بازسازی کنند می توانند از آن استفاده کنند

 

معاون بنیاد مسکن با بیان این که بازپرداخت این وام را دولت تضمین کرده است گفت: ضمانت این وام هم به صورت زنجیره ای است یعنی سه روستایی با هم و به صورت زنجیره ای می توانند وام یکدیگر را ضمانت کنند.

 

 

مهدیان افزود: علاوه بر این تسهیلات، تا ۱۸ میلیون تومان هم کمک بلاعوض به خانواده های محروم و تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی یا خانواده های معلول یا داری معلول با کمک همین سازمان ها و نیز از محل حساب ۱۰۰ امام (ره) پرداخت خواهد شد. 

 

معاون بنیاد مسکن گفت: برای دریافت این وام روستائیان می توانند به ادارات بنیاد مسکن مراجعه و درخواست دهند.

 

مهدیان افزود: برای روستاهایی هم که هدف گردشگری اند، مثلا حفظ و مرمت خانه های تاریخی که امکان تخریب بازسازی آنها وجود ندارد، علاوه بر این تسهیلات، وام ۱۵ میلیونی قرض الحسنه برای مرمت آنها در نظر گرفته شده است.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------