آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

دلار به کانال ۱۱ هزار تومان وارد شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

ریزش شبانه قیمت دلار همچنان ادامه دارد و فروشندگان نرخ دلار را ۱۱ هزار تومان عنوان می کنند.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، پس از اینکه نرخ دلار امروز روند کاهشی به خود گرفت، اما این روند کاهشی با تاریکی هوا و تعطیلی صرافی ها نه تنها متوقف نشد بلکه داغتر هم شده است و بسیاری از افراد اقدام به فروش شبانه دلارهای خانگی خود در شهرهای مختلف کشور کرده اند.

 

بر اساس شنیده ها اخبار رسمی و غیر رسمی خبر از رسیدن دلار به کانال ۱۱ هزار تومان می دهند این در حالیست که صرافی ها بعد از ساعت ۱۸ به کار خود پایان داده و این نرخ ارز ها در آخرین ساعات معاملاتی صورت گرفته است.

 

یکی از فعالان صرافی های مجاز در تهران ساعاتی پیش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: نرخ دلار به شدت کاهش یافته و مشتریان ما با تماس تلفنی قصد فروش دلار خود را دارند اما خرید امکان پذیر نیست.

 

وی افزود: به دو دلیل نمی توانیم ارز خریداری کنیم یک اینکه توانایی تحلیل قیمت در شب امکان پذیر نیست و ثبت معاملات در این ساعات به نوعی بی قانونی است و دومین دلیل نیز نوسانات بی سابقه است.

 

این صراف بیان کرد: البته خوشبختانه این کاهش قیمت بیانگر رشد مثبت در بازار بوده و به نوعی همه صرافی ها برای ارزان تر شدن سبقت می گیرند و پیش بینی می شود حتی نرخ دلار تک رقمی یعنی ۹ هزار تومان هم شود.

 

وی افزود:در نهایت باید با توجه به قوانین و بخشنامه های مطرح شده نسبت به تهیه ارز اقدام نموده و از خریداری ارز از دلالان حقیقی یا حاضر در فضای مجازی بشدت خودداری کرد.

 

نرخ دلار در سایت اتحادیه طلا 

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------