آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

پرداخت مابه‌التفاوت غرامت حادثه منا با ارائه مدرک



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

بهروز ناظمی  با اشاره به شناسایی آدرس‌های جان باختگان حادثه منا از سوی شرکت عامل بیمه زائران از آمار دقیق پرداخت این غرامت خبر داد و گفت: تاکنون 462 کارت 250 میلیون ریالی به عنوان غرامت فوت جان باختگان حادثه منا تهیه شده است که از این تعداد 436 کارت تحویل داده شده است.

وی در ادامه افزود: 26 کارت از مجموع 462 کارت غرامت 250 میلیون ریالی به دلیل شناسایی نشدن مفقودین این حادثه هنوز پرداخت نشده و در صورت پیگیری شرکت بیمه و ورثه مراحل تحویل کارت انجام خواهد شد.

ناظمی در ادامه گفت: ما به التفاوت مابقی غرامت با ارائه مدارکی چون گواهی نامه فوت، برگه انحصار ورثه نامحدود، مدارک شناسایی ورثه و مدارک شناسی مرحوم از سوی شرکت بیمه پرداخت خواهد شد.

مدیر بیمه‌های اشخاص بیمه ایران هم چنین با بیان اینکه بیمه‌نامه‌های اختیاری صادر شده حجاج از سوی سازمان حج تا سقف 550 میلیون ریال بوده است از اعلام شدن بیمه‌نامه‌های تکمیلی به مدیران کاروان‌ها خبر داد و اظهار کرد: در جدیدترین شناسایی شرکت بیمه از میزان حق بیمه‌های جان باختگان دو نفر با بیمه‌نامه های تکمیلی که در کاروان ها بعنوان بیمه نامه طرح 1و2 اعلام شده شناسایی شده است و ما به التفاوت غرامت این دو خانواده یزدی از فوت شدگانی که بیمه نامه های طرح 1و2 را با 80 میلیون تومان حق بیمه درخواست کرده بودند نیز در حال پیگیری برای پرداخت است.

ناظمی در ادامه با بیان اینکه "دیه" در قانون مجازات اسلامی از سوی مقصر پرداخت می‌شود، گفت: مبالغ پرداختی به خانواده‌های فوت شدگان از سوی شرکت بیمه غرامتی است که در داخل برای حادثه ای که خارج از ایران روی داده پرداخت شده است.

وی با ادعای اینکه مقصران این حادثه دولت عربستان سعودی است اظهار کرد: دیه برای جان باختگان این حادثه باید از سوی دولت عربستان پرداخت شود که مقصران این حادثه اند و علی رغم اعلام میزان دیه حادثه جرثقیل تاکنونی مبلغی از سوی عربستان پرداخت نشده و امید است که با مقصر شناخته شدن این دولت پیگیری‌ها برای دیه هر دو حادثه انجام گیرد.

 

اخبار اقتصادی - ایسنا

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------