آخرین اخبار اقتصادی

اقتصاد ایران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

اقتصاد ایران در سال ۱۴۰۳ با بحران هایش چه خواهد کرد؟/ فقر امسال تشدید خواهد شد

یک اقتصاددان با بیان اینکه اقتصاد ایران در شرف سائوپائولویی شدن است، گفت: این سائوپائولویی شدن اقتصاد اتفاق افتاده و اکنون…

حضور رئیس سازمان‌ خصوصی سازی در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس



   اخباراقتصادی  ,خبرهای  اقتصادی ,سهام عدالت

در جلسه امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، رئیس سازمان‌ خصوصی سازی گزارشی از نحوه واگذاری سهام عدالت و پیش بینی سودی که باید بین سهامداران توزیع شود، ارائه کرد و در ادامه کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده تصویب شد.

 به گزارش ایسنا، محمدرضا تابش، عضو کمیسیون برنامه و بودجه با اعلام این خبر گفت: رئیس سازمان خصوصی سازی تعداد سهامداران را 42 میلیون و 200 هزار نفر ذکر کرد و عنوان داشت: ظرف یکی دو ماه آینده سود دو دهک توزیع خواهد شد.

 

وی اضافه نمود: رئیس سازمان خصوصی سازی همچنین در پاسخ به سوالات و ابهامات اعضای کمیسیون اظهار نمود که با توجه به اینکه طی ۱۰ سال گذشته ارزش سهام به ۵۳۰ هزار تومان رسیده، سهامداران باید به سامانه مراجعه و صورتحساب را ملاحظه نمایند و فیش واریزی برای تکمیل سقف سهام را دریافت و اقدام کنند.

 

تابش با بیان اینکه در این جلسه ارزش فعلی سهام حدود دو میلیون تومان ذکر شده است تصریح کرد: پوری حسینی ابراز کرد که آنچه در خصوص سهام عدالت اجراشده، مر قانون نبوده و همه اقدامات گذشته را قبول ندارد ولی بنا به مصوبه شورایعالی اصل ۴۴، قرار شده نسبت به گذشته کالبد شکافی نگردد.

 

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این جلسه عنوان شد که درخصوص واریز سود سهام عدالت هیچ مشکلی وجود ندارد، اما از نظر تولید و توزیع برگه‌های سهام و تسلیم آن به سهامداران، چالش‌هایی وجود دارد.

 

نماینده مردم اردکان همچنین رسیدگی به کلیات لایحه مالیات بر ارزش افزوده را دستور کار دیگر کمیسیون برنامه و بودجه برشمرد و گفت:  کلیات لایحه رای آورد و رسیدگی به جزئیات آن برای رفع ایرادات و اعمال نقطه نظرات اعضا، به جلسات آینده موکول شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------