آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

دارندگان کارت سوخت حتما بخوانند/ خبر جدید رسانه دولت درباره سهمیه بنزین خودروها

۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت ۲۴ امشب در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.…

هیچ نوشیدنی "عربی" مجوز واردات به ایران ندارد



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی  ,آبمیوه عربی

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا دارو در پاسخ به اخباری مبنی بر واردات نوعی آبمیوه عربی به ایران، تاکید کرد: چندین سال است برای هیچ نوشیدنی‌ای از کشورهای عربی بویژه عربستان سعودی و امارات مجوز واردات صادر نشده است.

 مهندس سمیره صباح در گفت‌وگو با ایسنا در ادامه توضیحاتش درباره "واردات نوعی نوشیدنی عربی به نام الخلیج و منتسب به یکی از وابستگان آل سعود" ضمن رد این موضوع، افزود: حتی دو فراورده نوشیدنی هم که از سالیان بسیار قبل مجوز داشته‌اند، دیگر موفق به اخذ مجوز جدید از این اداره کل نشده‌اند.

 

وی ادامه داد: در خصوص این مورد خاص هم به صراحت اعلام می‌شود که نوشیدنی مذکور دارای مجوز نبوده و احتمال این که بصورت قاچاق وارد شده باشد، وجود دارد.

 

معاون اداره کل نظارت بر فرآورده‌های غذایی سازمان غذا و دارو، تاکید کرد: فرصت را مغتنم شمرده و اعلام می‌داریم که سیاست‌های کلان سلامت و اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری، همواره سر لوحه فعالیت‌های سازمان غذا و دارو بوده و خواهد بود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------