آخرین اخبار اقتصادی

افول طبقه متوسط ,اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی

چه بر سر طبقه متوسط آمد؟

تغییرات اقتصادی دهه ۹۰ نشان می‌دهد ماهیت طبقات اجتماعی دستخوش تغییر شده است و طبقه متوسط که طبقه‌ای پویا و جریان‌ساز بوده،…

پرواز برق در روزهای گرم تابستانی



   اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی , مصرف برق

پیک مصرف برق روز گذشته در حالی به 52 هزار و 470 مگاوات رسید که در مدت مشابه سال گذشته تا از اول تیرماه تا همین تاریخ، پیک برق از 49 هزار مگاوات بالاتر نرفته بود.

 به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو ، پیک مصرف برق روز گذشته (یکشنبه) در حالی به 52 هزار و 470 مگاوات رسید که در مدت مشابه سال گذشته تا همین تاریخ به هیچ عنوان پیک برق از 49 هزار مگاوات بالاتر نرفته بود.

 

این در حالی است که در چند روزی که از تیرماه سالجاری سپری شده ما شاهد ثبت 5 بار مصرف بیش از 50 هزار مگاواتی برق، و تقریباً به همین میزان مصرف بیش از 49 هزار مگاواتی مصرف برق بوده‌ایم.

 

گزارش‌ها حاکی از این است که در بسیاری از شهرهای ایران نیز در همین روزهای اخیر رکورد پیک مصرف برق در مقایسه با سال‌های گذشته شکسته شده و مصرف برق به شکل بی رویه ای بالا رفته است.

 

مقایسه پیک مصرف برق در روز گذشته با روز شنبه بیانگر افزایش 837 مگاواتی، و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان از افزایش 6 هزار و 461 مگاواتی مصرف برق است.

 

همچنین این گزارش می‌افزاید، کل مبادلات برق در روز گذشته برابر با یک هزار و 929 مگاوات بوده که سهم صادرات یک هزار و 260 مگاوات و سهم واردات 669 مگوات بوده است.

 

گفتنی است، مصرف برق صنایع نیز در این روز برابر با 4200 مگاوات بوده که نسبت به روز شنبه 338 مگاوات افزایش داشته است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------