آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

تازه ترین زمان رونق مسکن اعلام شد



  اخباراقتصادی ,خبرهای  اقتصادی ,مسکن

شاهد رونق بازار مسکن در نیمه دوم هستیم و البته این رونق ناگهانی و شتاب دار نخواهد بود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رییس اتحادیه مشاوران املاک کشور؛حسام عقبایی با اشاره به اینکه از اول تا یازدهم تیر ماه در کشور ۱۳ هزار و ۴۹۲ قرارداد خرید و فروش و ۱۸ هزار و ۹۷۰ قرارداد اجاره داشته ایم، اظهار داشت:  در شهر تهران هم  ۴ هزار و ۵ قرارداد خرید و فروش و ۵ هزار و ۴۴ قرارداد اجاره داشتیم که این آمار‌ها حاکی از بهبود روند معاملات است.

 

رئیس اتحادیه مشاوران املاک کشور با اشاره به اینکه در خرداد ماه ۵۳ هزار و ۲۳۱ قرارداد خرید و فروش درکشور و ۷۱ هزار و ۸۶۵ قرارداد اجاره و با سایر قرارداد‌ها داشته ایم تصریح کرد: در مجموع تمامی قرارداد‌های خرید و فروشو رهن و اجاره به ۱۲۶ هزار و ۴۲۶ قرارداد در کشور می‌رسد.

 

عقبایی توضیح داد: در خرداد ۹۶ در شهر تهران نیز ۱۷ هزار و ۱۷۷ قرارداد خرید و فروش و ۲۰ هزار و ۹۱۹ قرارداد اجاره داشتیم و سایر قرارداد‌ها پیش فروش و در مجموع کل قرارداد‌های شهر تهران ۳۸ هزار و ۴۳۵ می‌رسد.

 

رونق بازار مسکن ناگهانی نیست 

وی با اشاره به اینکه پیش بینی این است که تا پایان فصل تابستان روند معاملات صعودی و حجم معاملات افزایشی خواهد بود، گفت: شاهد رونق بازار مسکن در نیمه دوم هستیم و البته این رونق ناگهانی و شتاب دار نخواهد بود.

 

عقبایی اظهار داشت: رونق در بازار مسکن  به مرور زمان خواهد بود که البته استارت آن از اوایل بهار زده شده و امیدواریم تا اواخر بهمن بتوانیم تلقی بازگشت رونق به بازار را داشته باشیم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------