آخرین اخبار اقتصادی

حقوق کارگران،اخبار اقتصادی،خبرهای اقتصادی

وزیر کار: از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند

وزیر کار اعلام کرد که از سال بعد مجلس حداقل حقوق کارگران را تعیین می‌کند. به گزارش عصرایران، به این نتیجه رسیدیم که با ارسال…

آینده روشن برای اوپکی‌ها/افزایش قیمت نفت پس از نشست



   اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, اوپک

به گفته وزیر انرژی روسیه در حال حاضر همکاری کشورها برای توافق کاهش تولید در بازار ۹۸ درصد است.

به گزارش خبرآنلاین، نشست کمیته نظارت بر تولیدات اوپک امروز در روسیه برگزار شد. همزمان روسیه که میزبان نشست امروز بوده است، از اوپک خواسته تا افزایش تولید نفت لیبی و نیجریه در آینده نزدیک را محدود کند.

 

وزیر انرژی روسیه معتقد است لیبی و نیجریه به دلیل افزایش تولید چشم گیری که در ماه های اخیر داشتند به هدف کاهش تولید در بازار لطمه زدند. 

 

به همین ترتیب در این نشست، نیجریه به طور داوطلبانه قبول کرد تا به توافق کاهش تولید ۱.۸ میلیون بشکه در روز اوپکی ها و غیر اوپکی بپیوندد. به همین ترتیب، در واکنش به این توافق، قیمت نفت در بازار جهانی افزایش پیدا کرد. قیمت نفت برنت با افزایش ۱.۰۲ درصد به ۴۸ دلار و ۵۵ سنت رسید.

 

شش وزیر کشورهای عضو اوپکی و غیر اوپکی امروز در سنپترزبورگ جمع شدند تا شرایط توافق کاهش تولید نفت و آینده بازار را بررسی کنند. 

 

به گفته بارکیندو دبیر اوپک، لبنان نیز تا ماه دسامبر سال جاری میزان تولید خود را باید به اندازه ۱.۲۵ میلیون بشکه در روز نگه دارد.

 

دبیر کل اوپک، اعلام کرد که بازگشت توازن به بازار نفت با روندی آهسته تر از انتظار پیشرفته است ، اما پیش بینی می شود در نیمه دوم سال ۲۰۱۷ ، شتاب آن افزایش پیدا کند.

 

وزیر انرژی روسیه نیز اعلام کرده است که کشورش از ابتدای سال ۲۰۱۷ تا کنون روزانه ۳۰۳ تا ۳۰۵ هزار بشکه از تولید نفت خود را کاهش داده است.

 

   اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی, اوپک

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------