آخرین اخبار اقتصادی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

افزایش ۴ برابری قیمت گوشت،۳ برابری قیمت برنج ، ۳/۵ برابری ماهی و ۳ برابری تخم‌مرغ در دو سال

با وجود رشد شدید قیمت‌ها، در سال جاری با شنیدن خبر سیاست‌های انبساطی این احتمال وجود دارد که تورمی بیش از آنچه در سال‌های…

قیمت‌های نجومی بلیت هواپیما در مسیر تهران- مشهد!



 اخباراقتصادی ,خبرهایاقتصادی ,واپیمای ایران‌

روز و شب گذشته با انجام 300 پرواز یکی از شلوغ‌ترین روزهای فرودگاه مشهد بود اما برخی شرکت‌های مسافرتی در برخی مسیرها مانند تهران- مشهد اقدام به فروش بلیت به قیمت 550 تا 600 هزار تومان کردند.

مجید فرقانی، دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی در گفت‌وگو با ایسنا در این زمینه اظهار کرد: فروش بلیت در یک مسیر به قیمت 600 هزار تومان تخلف است.

 

وی خاطرنشان کرد: خبرهایی مبنی بر فروش بلیت با این قیمت شنیدیم، اما اینکه به صورت مستندی شکایت انجام گرفته باشد نبوده است و تاکنون مراجعه‌ای به ما به منظور ثبت شکایت صورت نگرفته است تا بررسی کنیم.

 

دبیر انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت: افزایش قیمت بلیت باتوجه به آزادسازی نرخ بلیت و باتوجه به اینکه سازمان هواپیمایی کشوری سقفی برای قیمت تعیین نکرده امری طبیعی است اما معمولا این افزایش قیمت در پروازهای کلاس اکونومی تا سقف 250 تومان و در پروازهای کلاس بزینس تا 350 تومان ‌طبیعی است.

 

وی تاکید کرد: توصیه ما به مردم این است که در فصل‌های شلوغ سال از قبل‌تر اقدام به خرید بلیت کنند. باید توجه داشت که آزادسازی قیمت‌ها در همه جای دنیا مرسوم است و مختص ایران نیست.

 

فرقانی یادآور شد: در حوزه نظارتی بازدیدهایی از سوی بازرسان سازمان تعزیرات حکومتی، اداره صنعت، معدن و تجارت و انجمن دفاتر خدمات مسافرتی به صورت مشترک از دفاتر فروش بلیت به طور مرتب صورت می‌گیرد و مردم نیز در صورت داشتن شکایت در مشهد می‌توانند با شماره 05132281830 الی 33 تماس بگیرند و شکایت خود را ثبت کنند.  

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------