حداکثر قیمت پیاز 2200 تومان است/ مردم گران‌تر نخرند



   اخباراقتصادی ,خبرهای اقتصادی ,پیاز

رییس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان، گفت: قیمت پیاز در خرده فروشی باید حداکثر بین دو هزار و 200 تومان و حداقل یک هزار و 300 تومان در نوسان باشد و مردم باید مراقب باشند بیش از این قیمت پیاز به آنها فروخته نشود.

ناصر اطرج در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به کاهش قیمت پیاز، اظهار کرد: انتظار داشتیم بین 15 تا 20 مرداد ماه قیمت پیاز کاهش یابد، اما از دو الی سه روز پیش قیمت آن شکسته شد.

 

رییس اتحادیه عمده فروشان میادین میوه و تره بار اصفهان در رابطه با دلیل کاهش قیمت پیاز، تصریح کرد: محصول پیاز شهرهای دیگر درو و وارد اصفهان شده است و به همین دلیل قیمت پیاز به نصف کاهش پیدا کرده است، هم‌چنین پیاز کشت پاییزه اصفهان رسیده است که این موضوع نیز در کاهش قیمت آن تاثیرگذار داشت.

 

وی با بیان این که مردم باید مراقب باشند پیاز با قیمت بالاتر نخرند، ادامه داد: قیمت پیاز در عمده فروشی بین یک هزار تا هزار و 700 تومان است و در خرده فروشی‌ها نیز باید با 30 درصد افزایش به فروش برسد، یعنی قیمت پیاز در خرده فروشی باید بین حداکثر دو هزار و 200 تومان و حداقل یک هزار و 300 تومان در نوسان باشد.

 

هم‌چنین رییس اتحادیه میوه و سبزی فروش اصفهان، اظهار کرد: امروز قیمت پیاز درجه یک در سراسر اصفهان روی تابلو دو هزار و 200 تومان است، اما بیشتر مغازه‌ها دو هزار تومان آن را به فروش می‌رسانند.

 

نوروز علی اسماعیلی، در همین رابطه افزود: با ورود بار پیاز از شهرهای دیگر و رسیدن فصل درو پیاز در استان، عرضه پیاز افزایش یافته و به همین دلیل شاهد کاهش قیمت آن بوده‌ایم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------